Hodepine..

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Hvor lenge skal man gå med det før man snakker med lege?

Når jeg Googler det så er står det enten at det er vanlig, eller at jeg burde kontakte lege :P

Jeg har vanligvis migrene men den forsvinner når jeg er gravid! (heldigvis!) men denne hodepinen er annerledes.. Går ifra høyre øret og frem til venstre siden av panna når det står på som verst..
Den har ligget å ulmet nå siden i forrigår med flere intense perioder flere ganger daglig..

Er sikkert et fornuftig svar på det, sikkert bare jeg som for lett lar meg bekymre.. :p

Jupp, hjelper ikke :/ Men har tatt bare en i slengen da, kanskje jeg skulle prøvd 2?

Hvis du vanligvis har migrene ville jeg nok kontakta legen. Bare sånn for å ha dokumentert at du har sagt fra at du har hodepine under graviditeten.

Kan jo hende den dukker opp igjen etter graviditeten, og at de eventuelt da trenger historikken på det for å få fortgang i eventuelle henvisninger og sånn ;) og hvis det er knyttet til hormonforandringer under graviditeten, er det sikkert greit for dem å vite.

Men det er bare min tanke.

Ville kontaktet lege for å være på den sikre siden. Vet du blodtrykket ditt? Hodepine kam være relatert til høyt blodtrykk og begynnende svangerskapsforgiftning. Kan selvfølgelig også bare være hodepine og ;) Men greit å være på den sikre siden!

Jeg ville gått til legen. Har selv hatt intenst vondt i 1-2 uker nå og ble bekymret for at jeg hadde svangerskapsforgiftning, var hos legen igår og han tror jeg har svangerskapsdiabetes så har vært hos legen igjen idag og fått glukosebelastning. Har ikke fått svar på noe enda men håper ikke de finner noe.. Men ville gått til legen for sikkerhets skyld :)

Får se om det er likens i morgen og, så kan jeg ringe å nevne det for henne:)

Back
Topp