Flere som sliter med det? Noen gode tips? Vil helst ikke ta smertestillende men sliter med å komme igjennom en arbeidsdag for tiden pga det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som sliter med det? Noen gode tips? Vil helst ikke ta smertestillende men sliter med å komme igjennom en arbeidsdag for tiden pga det.
Ja samboeren min er litt sur for at jeg ikke kan ta noen dager fri fra jobb men har bare ikke mulighet til det nå, har ikke så enkel jobb å ta fri fra :-/ gleder meg til helga.. Hatt vondt i ei uke nå.Jeg har hodepine innimellom, den kommer som regel når jeg er sliten. Kanskje det er kroppen din som sier at du burde slappe av litt? <3
Samme her! Fysisk aktivitet gjør det bare verre, eneste som hjelper er hvile og søvn. Tror det er kroppen som sier at den vil ha mer hvile og ro!Har hatt mye hodepine uansett hva jeg gjorde. .. opplevde faktisk at det ble verre etter gåturer :/ for meg hjalp det best å ligge nede.. og ble verre i helger eller etter anstrengelser , så daglige rutiner ift søvn hjalp litt også. Men utrolig plagsomt, og av og til virker overhodet ingentingmen den siste uken har det vært LITT bedre, så håper det er godt tegn
![]()
Kjenner det er stive nakkemuskler som gjør hodepinen her... Noen råd til det?
Kjenner det er stive nakkemuskler som gjør hodepinen her... Noen råd til det?