Hodepine

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Er det mange av dere som er plaget av dette? :-/
har det nesten hver dag , og det er sånn skikkelig vondt !! Har tatt noe smertestillende for dette, og var hos legen i dag , tok det opp der men fikk ikke noe ordentlig svar :-/
Noen som har noen tips for at det skal bli bedre? :)
 
Er det mange av dere som er plaget av dette? :-/
har det nesten hver dag , og det er sånn skikkelig vondt !! Har tatt noe smertestillende for dette, og var hos legen i dag , tok det opp der men fikk ikke noe ordentlig svar :-/
Noen som har noen tips for at det skal bli bedre? :)
Dyttet opp en lik tråd for deg. :)
 
Migrene anfall så fort ikke væskeinntaket er stort nok, de varer da konstant i tre døgn... Jordmor håper de går over nå etter uke 12 er passert... Kan ikke ta noe for å lindre det...
Hormonene styrer vel den biten som jeg forsto på jordmor.... Hva tar du i mot smertene?
 
Migrene anfall så fort ikke væskeinntaket er stort nok, de varer da konstant i tre døgn... Jordmor håper de går over nå etter uke 12 er passert... Kan ikke ta noe for å lindre det...
Hormonene styrer vel den biten som jeg forsto på jordmor.... Hva tar du i mot smertene?

Så utrolig slitsomt :-/ kan du ikke ta migrene medisin?
Tar paracett men hjelper ikke noen ting desverre :-/
 
Jeg har hatt hodepine i hele dag. Den starter i bakhodet og går hele veien frem til pannen. Hjelper litt her også om jeg drikker rikelig med vann.
 
Så utrolig slitsomt :-/ kan du ikke ta migrene medisin?
Tar paracett men hjelper ikke noen ting desverre :-/

Nope, kan ikke ta noe, paracet funker ikke mot migrene... Å legge på en kald klut, gjerne noe fra fryseren innpakket i et håndkle, samt mørkt, kjølig og stille rom funker jo for å lindre, men forsvinner jo ikke... Men det er vanskelig å få til når mannen er på jobb og guttungen er hjemme...

Ble sjekka for om jeg kunne ha svangerskapsdiabetes med tanke på det enorme væskebehovet, men hadde ikke det.
 
Jeg har også en del hodepine. Ikke hver dag og ikke hele dagen, men den kommer innimellom. Og når den kommer så må jeg ta paracet, nytter ikke å legge meg nedpå.
 
Jeg har begynt å få voldsom hodepine nå (13+1) om jeg anstrenger meg. Kan ha noe med lavt blodtrykk og jernmangel for min del. Om jeg reiser meg opp fort svartner det nesten og jeg må holde meg fast i noe til det går over. I går var jeg på spinning - møtte en venninne etterpå og hver gang jeg lo banket det sånn i hodet at jeg til slutt måtte hjem og legge meg. Har fått tips om å spise blodpølse
 
Jeg har også hodepine. Er verre noen dager. Må ta Paracet. Er slitsomt, spesielt når jeg er super trøtt i tillegg.
 
Back
Topp