Hodepine

Har hodepine hver dag en periode nå...er i ca uke 3 med den. Blir snart gaaal!!! Er heldigvis ikke like ille hver dag, men mange dager ligger jeg rett ut...slitsomt med 3 barn som også har sine behov

Ja kjenner på det samme. Har to som måå ut å røre seg på dagtid. Heldigvis har mannen ferie i to uker nå.. men det er jo så forbaska å ligge sånn! Leste at graviditet kan gi migrene.. med flaksen min er det vel det....

Jeg sliter også med hodepine. Utrolig slitsomt! Jeg har sterke tabletter for migrene, sånne smeltetabletter, men de kan jeg ikke ta nå :/ Men migrenen min har blitt bedre etter jeg ble gravid. Leste om migrene under svangerskap og der sto det faktisk at de som har migrene ofte blir bedre under graviditeten! Jeg prøver å sove når det står på som verst men for mye søvn gir meg også hodepine.. Ikke gøy å legge seg med hodepine og våkne med det dagen etter også, for så å dra på jobb og sitte i telefonen i 7 timer i ett sett :(

Jeg sliter også med hodepine. Utrolig slitsomt! Jeg har sterke tabletter for migrene, sånne smeltetabletter, men de kan jeg ikke ta nå :/ Men migrenen min har blitt bedre etter jeg ble gravid. Leste om migrene under svangerskap og der sto det faktisk at de som har migrene ofte blir bedre under graviditeten! Jeg prøver å sove når det står på som verst men for mye søvn gir meg også hodepine.. Ikke gøy å legge seg med hodepine og våkne med det dagen etter også, for så å dra på jobb og sitte i telefonen i 7 timer i ett sett :(
For min del stemmer det - jeg har *bank-i-bordet* ikke hatt et eneste migreneanfall siden jeg ble gravid! :-) Har ikke brukt tabletter for hverken det eller vanlig hodepine siden april (jeg som ofte spiste en eske paracet på null komma svisj før)! :-)

samme her !! har ikke hatt hodepine i de andre svangerskapene ( samme kjønn begge gangene) men nå er det vær eneste dag :o slitsomt! kan det ha noe med svangerskap,kjønn osv eller er det noe galt begynner jeg å lure på. jeg har i tilegg migrene men det er jo ikke det. slitsomt med jobbing, barn osv med denne jævla hodepinen !

Back
Topp