Hodepine

Hede

Glad i forumet
Flere som sliter med dette? Har hatt hodepine i snart et døgn... Kjenner jeg er skikkelig stiv i nakken også, så kan jo ha noe med det å gjøre, og ikke graviditeten da.. Vondt er det iallfall!

Hodepine, check. Har det så og si hver dag for tiden. Våkner med hodepine. Skal prøve å ta en dupp nå, det pleier å hjelpe en stund.

Leste forresten at hodepine er et vanlig symptom det og...

Jeg har hatt hodepine i snart 1 uke i strekk. Jeg spiser og drikker godt så jeg vet at det er ok. Skikkelig ubehagelig!!!

Masse hodepine her og, plagsomt.
En venninne var sengeliggende nesten hele sitt andre svangerskap pga. Hodepine

Sitter med hodepine selv. Tror den kommer av at jeg begynner å bli ordentlig sliten på jobb.. Kjenner at jeg nok kunne hatt godt v noen ekstra ferieuker :P

Ja kanskje det er fordi jeg er sliten gitt.. Har jobba veldig mye i det siste, og kunne så absolutt trengt en fridag eller to! Vil ikke ta så mye paracet heller, men i dag måtte jeg krype til korset for å overleve arbeidsdagen

Stiv nakke gir hodepine, samme med stive skuldre..
Kan hjelpe med en tur til Kiropraktor :)

Jeg har hatt vondt i hodet hver dag i 6 år snart, graviditetene er intet unntak.. Ligger i senga med vinduet åpent og vifta på nå, håper den slipper opp litt snart. Ble ikke jobbing på meg i dag..

Stiv nakke gir hodepine, samme med stive skuldre..
Kan hjelpe med en tur til Kiropraktor :)
Vil du anbefale det? Aldri prøvd før.. Sliter med stiv muskulatur, men ikke med hodepine. Det har liksom kommet nå i graviditeten.

Vil du anbefale det? Aldri prøvd før.. Sliter med stiv muskulatur, men ikke med hodepine. Det har liksom kommet nå i graviditeten.
Ja, brukte det mot bekkenlåsning i sist svangerskap. Mellom det og dette svangerskapet, har jeg slitt med rygg og nakke (jobbet en del på pc, dårlig stilling) kiropraktoren knekker opp nakke og rygg, og dagen etterpå er det helt fint:) anbefales:)

Hodepine når jeg drikker lite merker jeg. Evt ikke har fått inn litt koffein, det må en lite skvett til hver dag. Evt når jeg har ligget kronglete i løpet av natta.

Hodepine når jeg drikker lite merker jeg. Evt ikke har fått inn litt koffein, det må en lite skvett til hver dag. Evt når jeg har ligget kronglete i løpet av natta.

Jeg var relativt avhengig av koffein før jeg ble gravid, men nå orker jeg ikke smaken. Tok meg en tekopp i dag morges, det fikk fart på mage. Satser på å slippe hodepinen også :)

Har hodepine som går etter klokka... 12.15 hver dag slår den til! Har gjort det et par uker allerede :P
Legen så rart på meg da jeg spurte om det var vanlig, men konkluderte med at blodtrykk, varme og stress på jobb var medvirkende... Selv tenker jeg at å kutte fra 7-8 kopper kaffe om dagen til 0 er årsaken, men hva vet vel jeg ;)

Hodepinen min begynner alltid i nakken den, og hvis jeg ikke tar paracet så og si med en gang jeg merker det - så smeller det!

Progesteronet kan gi hodepine, dessverre. Er ganske vanlig. Synes alltid kaffe er bra mot det, men orker ikke det nå. Men te går greit. Hjelper litt det også. :)

Back
Topp