Hodepine

Håpefull2015

Flørter med forumet
Hei! Siden i natt ca. Kl 01 har jeg hatt forferdelig hodepine i kombinasjon av sterke kynnere.. Nå har kynnerene dabbet av, men etter noen timer med søvn har jeg fremdeles hodepine som er helt forferdelig! Kan det være tegn på svangerskapsforgiftning?:( Mener jordmor sa noe om hodepine.
Hvortid bør jeg snakke med fødeavdelingen i såfall da?? :(

Sterk hodepine som ikke går over kan være tegn på svangerskapsforgiftning ja, men kan også være mye annet :) jeg hadde uansett ringt for å få komme på en sjekk!

Sterk hodepine som ikke går over kan være tegn på svangerskapsforgiftning ja, men kan også være mye annet :) jeg hadde uansett ringt for å få komme på en sjekk!
Men det står at man skal kontakte lege eller jordmor, blir det feil å kontakte fødeklinikken da?

Men det står at man skal kontakte lege eller jordmor, blir det feil å kontakte fødeklinikken da?
Om ikke lege eller jordmor jobber hadde jeg ringt føden for tips så kan heller de "bestemme" om det er forsvarlig å vente til i morgen :)

Jeg var hos legen på fredag, fikk beskjed om at jeg hadde høyt blodtrykk.. Og legen sa jeg skulle slappe av, ta det med ro i helga.. Og ringe føden om jeg fikk hodepine eller ble uvel. Jeg hadde ringt føden! God bedring :)

Back
Topp