Hodepine

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Sliter voldsomt med hodepine. Spesielt ettermiddag og kveld. Nesten som å ha på seg en sementhjelm :p flere som sliter med slikt?

Har det sånn jeg også :( Noen dager er det så ille at jeg må ta en paracet. Prøver å ikke ta noe smertestillende i det hele tatt, men til slutt tar hodepinen helt over.

Hadde det sånn i forrige svangerskap og da fikk jeg også ekstrem svangerskaps migrene et par ganger.

Jeg har og begynt å få det nå, istedenfor kvalme foreløpig.. Er 10 uker i dag

Jeg også :-/

Hadde det også forrige svangerskap. Er helt pyton. Har ikke tatt noen paracet for jeg liker ikke å ta slikt når jeg er gravid, så må bare bite det i meg :)

Jeg og sliter med det, å i tillegg har jeg operert ene skulderen 2 ganger, og verker i den hele tiden :( skal til lege 1 juli, håper han har en god plan.. Prøver og komme meg igjennom dagen uten paracet, men noen dager går det bare ikke :(

Jeg sliter mye med hodepine. Enkelte dager føles det ut som det eksploderer. Da må jeg ta smertestillende. Prøver ellers å holde meg unna.

Har hatt hodepine nesten hver dag, og har holdt meg unna smertestillende. Men for to dager siden var det så ille at det var egentlig bare teit av meg å ikke ta noe... Får jeg så vondt igjen så blir det nok noe hjelp på meg!

Nå har jeg også hodepine hver dag.. Ingenting på morningen, så kommer det mer og mer utover ettermiddagen og kvelden :(

Har det sånn jeg også :( Noen dager er det så ille at jeg må ta en paracet. Prøver å ikke ta noe smertestillende i det hele tatt, men til slutt tar hodepinen helt over.

Hadde det sånn i forrige svangerskap og da fikk jeg også ekstrem svangerskaps migrene et par ganger.

Hva fikk du mot migrenen da?

Hva fikk du mot migrenen da?

Fikk ingenting mot det dessverre. Det var så ille at vi ikke visste hva det var, men den ene gangen jeg var på føden så ville dem tilkalle en nevrolog for å se hva det var for noe. Og hun sa at det var et ekstremt sterkt migrene anfall (mistet all hukommelse) men var ingenting jeg fikk ta mot det, selv om jeg hadde hatt flere begynnende anfall siden det skjedde.

Back
Topp