Hodepine

Sliter mye med hodepine selv. Tar en paracet om den blir for gale, men prøver helst å sove den bort.

Jeg har også mye hodepine. Var hos legen sist uke, og fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig gjorde for mye. Hun anbefalte meg gradert sykemelding, og jeg må vel vurdere dette etter ferien nå.. Får se an etter to uker avslapping. :)

Har en del hodepine jeg også. Prøver å sove det bort, eventuelt drikke mye vann. Drikker mye mer vann nå som jeg er gravid

Har det når jeg ikke drikker nok og er veldig sliten, spesilet hvis jeg i tillegg har vært mye inne en dag. Hvis den først kommer så må jeg sove den vekk...

Har hatt hodepiner av varierende grad flere ganger i uka hele livet, da jeg var liten var de så ille at jeg kastet opp. Jeg har hatt vondt i hodet under svangerskapet også, men jeg er usikker på om det er fordi jeg er gravid eller fordi ting bare er som vanlig... Men jeg sleit veldig med smerter i bihulene for en ukes tid siden, og det varte hvertfall en uke! Jeg syns heller ikke Paracet virker, og det funker sjelden å drikke mer vann - trodde jeg. Etter mannen kom hjem med en nydelig Camelbak fra et seminar han hadde vært på, har jeg bodd med den i kjeften! Nå har jeg mye mindre hodepine, og bihulene ble bedre av seg selv. :D Jeg sier det samme som alle de andre; drikk mer vann, evt. så kan det funke med litt Gatorade eller kaffe og noe salt ved siden av. Elektrolyttpåfyll kan hjelpe, og det kan også koffein.

God bedring!

Jeg hadde også en sinnsyk hodepine, fikk beskjed om å ta det med ro og drikke mye vann, det hjalp lite, så jeg oppsøkte massasje, å det hjalp veldig. Fikk løst masse knuter i nakke og skuldre ;)

Har hatt mye hodepine ja.. :/ er visst vanlig ifølge legen min.. fått beskjed om å drikke mye og ta paracet om det blir for galt..

Jeg får smerter i fra nakken som gir meg hodepine. Spesielt etter aktivitet. Da hjelper det med varmepute i nakken og masse vann. :-) hvis ikke det hjelper tar jeg paracet og legger meg.

Har tatt paracet og fått litt massasje av samboer ved hodepine, det har hjulpet meg i alle fall.
En knekk langs hele øvre ryggraden hos kiropraktor, + begge skulderblader har også hjulpet meg. Bedt om det i samme slengen som han har tatt bekkenet.

Back
Topp