Hodepine

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Fler enn meg som sliter med hodepine etter fødsel? Er 5 uker siden i morgen, og de siste 3-4 dagene har jeg hatt hodepine, spesielt på kvelden. Men nå i dag våknet jeg med hodepine :-/ kjempetrått!!

Fler enn meg som sliter med hodepine etter fødsel? Er 5 uker siden i morgen, og de siste 3-4 dagene har jeg hatt hodepine, spesielt på kvelden. Men nå i dag våknet jeg med hodepine :-/ kjempetrått!!
Ammer du? Og om du ammer, Passer du på å drikke nok? De dagene jeg ikke har fått i meg nok vann merker jeg en intens hodepine på ettermiddag/kveld... Trenger nok veldig mye mer drikke når man ammer... :)

Jeg drikker 3-4 liter vann om dagen.. Ja, fullammer.. Tenker om jeg kanskje har lav blodprosent? Om man får hodepine av det?!

Ammestilling??? Fort gjort å sitte anspent. Kanskje en tur til kiropraktor kan hjelpe... Evt en varm dusj og massasje.

Jeg satt veldig anspent sist og hadde god hjelp av et par runder til kiropraktor og full fokus på ammestilling. Da forsvant spenningshodepinen min.

Jeg ligger på sofaen med baby ved siden av når jeg ammer, så tror ikke det er derfor.. Men går det ikke over skal jeg få det sjekka :)

Har hodepine hver dag.. I går kjente jeg at det kom sigende når jeg ammet, så regner med at det har en sammenheng. Men jeg er ikke så flink å drikke mye da, kanskje det er derfor

Back
Topp