Hodepine

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har hodepine hver dag nå! Hadde dette sist sv.skap også! Noe herk! Fredag hadde jeg så vondt at jeg kastet opp!

Sånn har jeg det hver dag når jeg ikke er gravid, men hos meg forsvinner tydeligvis hodepinen helt under svangerskapet:p skulle ønske jeg kunne gå gravid hele tiden! Det er helt fryktelig med sånn hodepine:( problemet er at når det er hormonbasert er det så lite som hjelper! Men jeg får ofte veldig lavt blodtrykk når hodepinen pågår og da hjelper det å spise salt og drikke mye vann! God bedring!

Drikker mye vann :) og så tar jeg en koffeintablett. Fikk beskjed om at dette var trygt sist sv.skap siden jeg ikke drikker kaffe. Virker mye bedre enn paracet. 1 tbl tilsvarer 1 kopp kaffe.

Hadde der hver dag før, så spent på hvordan der blir når der blir vanlig hverdag igjen neste uke...

Er også plaget av det til vanlig og under svangerskap. Men har nakkeproblemer itilegg, så knyttes opp mot det.

Har tatt paracet litt nå under graviditeten, men prøver å la være å bruke så mye da. Men skulle gjerne hatt en vidunderkur!

Hadde det sånn hele forrige svangerskap.. Gikk til kiropraktor uten resultat og legen sjekket meg grundig.. Ingenting hjalp... Kun det å slappe av og ikke være ute i store folkemengder.. Var sykemeldt fra uke 18 og helt ut :( hodepinen slapp taket 3 uker før termin..

Uff ikke bare meg da... Blir så lei går lissom ut over alt, spesielt jobben for vi spiller veldig høy musikk på jobben (jobber i butikk) å vi har senka den litt men allikavel så er det for høyt når du har hodepine fra morgen til kveld...

Fikk tips om at det kan hjelpe med peppermynte olje i tinningen, er sikkert bare et kjerringråd men tenkte jeg skall prøve det ut :p

Eller så har jeg prøvd massasje å kiropraktor. Har ikke brukt paracet da jeg føler at det ikke hjelper mot noe allikavel (hjalp i hvertfall ikke mot hodepine før jeg brev gravid) Vill bare att den skall forsvinne :(

Har slitt SÅ med migrene de tre siste ukene at jeg har vært sykemeldt.. Får ikke gjort noe om dagene.. Er så sliten å bare sover.. Off, det skal ikke være lett..

hodepinen føler jeg er kommet for å bli... hver bidige dag...og forverres mye når jeg sittet forran to store pc skjermer på jobb... i dag tidlig var jeg så sliten og hadde så vondt jeg bare brast ut i går, da er det gått med 3.5åringen min som kommer å trøster♡

Back
Topp