Hodepine

Ikke akkurat nå, men ofte plaget med det om dage :-( Er visst normalt pga hormonene :-/

Spurte jordmor og farmasøyt, og det er lov å ta paracett om det blir for ille ;-)
Jeg må ty til det noen ganger da jeg til vanlig sliter med migrene og ikke kan ta di medisinene så lege jeg er gravid..

Jeg sliter mye med hodepine og daglig. Aldri vært plaget med det før dette svangerskapet. Blir verre når jeg er sliten og når det er mye stress så nå er jeg sykemeldt et par uker i 40% for å se om det kan hjelpe på. Kan signere at det er ubehagelig ja!

Ja, jeg også. Tok en paracet nettopp. Ville egentlig ikke ta det men trengte litt pause på dag to med skikkelig hodepine |-O

Hodepine ja! Så og si daglig.. Har tydd til paracet et par ganger for å holde ut. Hjelper ikke med på stiv nakke og kraftig hosteanfall flere ganger om dagen.

Drikk vann, damer! :)
(Men ikke for mye for sent, for da blir det mye doflying om natta. Baah..)

Hodepine ja! Så og si daglig.. Har tydd til paracet et par ganger for å holde ut. Hjelper ikke med på stiv nakke og kraftig hosteanfall flere ganger om dagen.

Drikk vann, damer! :)
(Men ikke for mye for sent, for da blir det mye doflying om natta. Baah..)

Haha. Kan signere på det med vannet for sent på kvelden :-P Var vel oppe 5-6 ganger i natt. Pluss 2 ganger siste 20 min før jeg la meg. Fordi jeg drakk mye vann for sent i går kveld :-P hehehe

Jeg har også mye vondt i hodet for tiden....

Jepp, har d omtrent hver dag....... :/

Haha. Kan signere på det med vannet for sent på kvelden :p Var vel oppe 5-6 ganger i natt. Pluss 2 ganger siste 20 min før jeg la meg. Fordi jeg drakk mye vann for sent i går kveld :p hehehe

Haha! Trim om natta er viktig..! Blir ikke noe bedre med doflying de neste ukene fremover heller.
Jeg må alltid tisse når jeg er på vei i seng, men blir jeg liggende våken for å skravle med mannen eller sjekke noe på telefonene må jeg ALLTID på do en gang til for å presse ut de siste dråpene. Hvis ikke vet jeg at jeg ihvertfall må på do en gang i løpet av natta.
"Sov godt, jenta mi"
"Nei, vent. Jeg må disse en gang til først"

Standard...! :P

Det endte med paracet på meg i dag.. Det har vært så intenst i går og i dag.. Tårene bare pressa på.. Og nå hjalp det, det var virkelig godt...

Jeg har det omtrent hver dag! Har tatt 1paracet noen dager da det blir for ille og jeg må ha pause...

Back
Topp