Hodepine

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg har hatt sykt hodepine de siste kveldene, noen andre?

Lurer på om jeg kanskje ikke drikker nok vann. Har ikke hatt noe problem med den vannmegden jeg drikker nå før jeg ble gravid. Trenger man mye mer vann mens man er gravid?

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg hadde vondt i hodet hver eneste dag forje svangerskap jeg :P Fikk svangerskaps migrene. Håper jeg slipper unda det denne gangen :)

Har kun hat litt vondt i hode enkelte dager enda, men det trur jeg er kombinasjon av veeeldig trøtt og ldrikki forlite vann

Det er nok i kombinasjon med lite drikke og slapphet..

TuMmY LoVe

Jeg sliter og skikkelig med vondt i hodet. Drikker og drikker og drikker vann, men det hjelper lite! Må rett hjem og sover HVER dag etter jobb :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drikke mye mer vann nå enn før jeg ble gravid. Synes også iskaldt vann hjelper litt mot kvalme. Men jeg får også hodepine på kvelden hvis jeg drikker mindre. Tipper jeg får i meg rundt 4 liter om dagen nå.

Har hatt to dager nå med kjempe vondt i hodet. Og jeg har veldig sjelden hodepine...

Det kan være mangel på ett eller annet. Jeg er spent på mine blodprøve svar, vet nok at jeg må ta jern tabletter..

TuMmY LoVe

Jepp. Virker som det er vanlig hos meg når jeg er gravid.

Magnesium e reddningen! :) har hatt en del hodepine og med en gang jeg tok magnesium forsvant den. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er visst vanlig å få hodepine på dette stadiet, men det er nok lurt å passe på å få i seg nok vann. :) Det er jeg forsåvidt veldig dårlig til...
Frisk luft hjelper kanskje også, ifølge BV appen.

veldig mye vondt i hodet her og :( Sliten og stresset, barn fra før og en jobb som krever endel! Hjelper ikke på formen akkuratt. Men drikker masse vann som av og til tar bort toppen av hodepinen..

Jeg har de siste dagene jeg har kjent hodepinen drukket masse vann, og da har den etter en time gått bort. Ulempen er jo da at jeg springer på do hvert 10.min

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg sliter også med mye hodepine, men jeg får det av hormoner. Tåler ikke det i hele tatt. Kan ikke en gang bruke lavhormons p piller.

Magnesium e virkelig reddninga! hodepina forsvinn nesten med en gang! =)

Jeg var plaga med det en del tidlig i svangerskapet, for meg hjelp det å være flink til å drikke mye (rent) vann og i tillegg ta meg noen "lufte-pauser" i løpet av arbeidsdagen (jobber på kontor og er generelt veldig dårlig til å komme meg vekk fra skjermen..). Det har avtatt her nå heldigvis! Skikkelig plagsomt med dundrende hodepine som ikke gir seg!

Jeg har migrene til vanlig, men ikke ofte. Har nå hatt kronisk migrene i 2 uker, ble 20% sykmeldt så jeg har en dag å ta meg igjen på. Ellers har jeg i samråd med lege fått sterkere smertestillende enn paracet, da den ikke fungerer, og migrenemedisinen min får jeg ikke ta nå. Håper det er kortvarig :-)

Sent from my C5503 using BV Forum mobile app

Back
Topp