Hodepine

Venter på Nr 3

Blir kjent med forumet
Har fått så sinnsykt vondt i hodet.
Sånn trykk i panne og i selve hodet.
Ille når jeg bøyer med ned.
Vet jo at man kan få hodepine når man er gravid, men blir jo litt engstelig. Er 13+2 i dag. Er dette noe jeg bør sjekke?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så rart: Jeg hadde det på akkurat samme måte da jeg var i uke 13, nå i uke 14 er det litt bedre. Min hodepine var spesielt i bakhodet og en gang så ille at jeg kastet opp av den. Vet ikke om man har en hormontopp i uke 13 feks?
Legen min sa ingenting da jeg nevnte det.

Har fått så sinnsykt vondt i hodet.
Sånn trykk i panne og i selve hodet.
Ille når jeg bøyer med ned.
Vet jo at man kan få hodepine når man er gravid, men blir jo litt engstelig. Er 13+2 i dag. Er dette noe jeg bør sjekke?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg syns du skal sjekke blodtrykket ditt......i andre svangerskapet mitt ble jeg sykemeldt helt fra starten av pga høyt blodtrykk....

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Drikker du nok vann?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Dessverre er det helt normalt med vondt i hodet, spesielt i disse uker vi er i nå :(

Jeg sliter veldig med migrene til vanlig, og det har bedret seg siden jeg har hormonell migrene. Jeg skiller vel ikke ut de hormonene nå for tiden.
Men det kan skje..

Har snakket med legen min ang hodepine under svangerskap, og han sier at det er veldig normalt.

Så når jeg får disse mindre hodepinene, må jeg passe meg så det ikke blir værre, isåfall må jeg ta to paracet og legge meg nedpå, hvis ikke utvikler det seg til migrene.
Jeg kan jo ikke ta vanlig migrenemedisin nå, så det er min største skrekk å få et anfall.

Mine beste tips for å unngå hodepine:

Ikke stress, spis godt med mat og ikke gå for lenge så du blir skrubbsulten -da slår det ofte til. Drikk rikelig med vann gjennom hele dagen, unngå sjokolade, sukker, koffein, sitrusfrukter... det er triggende for migrene hvertfall.

Samme her. Typisk!!! Vært i grei form de siste 3 dagene når jeg har vært hjemme å bæææng hodepine den ene dagen jeg skal på jobb

Jeg sliter både med vanlig hodepine og migrene med oppkast
Blitt verre de siste ukene :-/

Begynte på jobb igjen på mandag, og har hatt hodepine tre dager på rad på kvelden. Tror det er veldig vanlig, dessverre :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp