Hodepine

Lykkegravid

Betatt av forumet
Flere som sliter med det? Kan gå noen dager uten vondt så kommer det. Da begynner det på morgenen og varer helt til jeg sovner på kvelden. Hatt vondt i hele dag, blir gal :( veldig skeptisk til bruk av smertestillende så har ikke tørt og tatt noe.

Termin 31 januar/1 februar ❤️

Har slitt en del med hodepine selv, og spurte legen om hvordan det var med paracet.. For har også unngått det. Legen sa det var helt ufarlig å ta paracet innimellom, barnet tar ikke skade av det. Han mente det var bedre å ta paracet, en at mamma skal gå rundt å ha vondt. Ibux må en holde seg unna. Har hørt om flere som tar paracet hver dag i svangerskapet pga sykdommer eller smerter. Ta en paracet om du har veldig vondt du :)

Og få i deg nok vann!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Har slitt en del med hodepine selv, og spurte legen om hvordan det var med paracet.. For har også unngått det. Legen sa det var helt ufarlig å ta paracet innimellom, barnet tar ikke skade av det. Han mente det var bedre å ta paracet, en at mamma skal gå rundt å ha vondt. Ibux må en holde seg unna. Har hørt om flere som tar paracet hver dag i svangerskapet pga sykdommer eller smerter. Ta en paracet om du har veldig vondt du :)
Takk for råd :) håper det blir bedre til i morgen eller så tar jeg nok en paracet :)

Termin 31 januar/1 februar ❤️

Har betennelse i munnhulen og ble satt til å ta 1 g paracet 4 ganger daglig. Ble også satt på pinex forte og en type til sammen med apocillin-kur. Du skal iallefall ikke ha dårlig samvittighet for ett par paracet :)

Hei. Jeg er 14+6 jeg hadde 3 dager med hodevondt frem til i går. Startet tidlig på formiddagen. Og ga seg vel egentlig aldri. Jeg sov litt innimellom for orket ikke annet enn å ligge ned. I dag har jeg ikke merket noe.

Har også hatt en del hodeverk.. Men her kommer det av været. Blir skikkelig tung i hodet av den tunge, varme lufta..

Nå når nesten alle de andre plagene har begynt å gi seg sitter jeg igjen med hodepine hver eneste dagen. Begynner gjerne i 3 tiden på dagen og varer til jeg sovner. Som oftest gjør det så vondt at jeg ikke får sove en gang, og da har jeg måttet ty til paracet.

Back
Topp