Hodepine

Jeg våknet med skikkelig hodepine i dag, den gav seg litt utover dagen... Krysser fingrene for at den holder seg borte resten av svangerskaper. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pleier å ha ekstremt vondt i hodet i 1-2 måneder i strekk et par ganger i året, hvor ingen smertestillende hjelper. Er alltid i overgangen mellom vinter og vår, samt høst til vinter. Noen ganger også mellom sommer og høst, men det kommer an på været. :-/ Er veldig overfølsom for lys, så er det som gjør det. Men i år har jeg ikke merket noen ting, og jeg er helt sikker på at det er på grunn av graviditeten! :-D Herlig å ikke måtte stenge meg inne eller bruke solbriller konstant! Ikke at det pleier å hjelpe mye, men litt ihvertfall.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Ja sliter veldig med migrene men ingen ting hjelper nå når jeg er gravid bruker imigan sprøyter til vanelig for allt jeg tar i munnen kommer opp igjen når jeg har det, så bare litt hodepine går over til spying og at jeg ikke får i meg mat. Men er jo ganske kvalm nå snop og sjollolade har jeg ikke puttet i munnen siden jeg ble gravid:)
Uff høres ikke greit ut :( Håper det blir bedre

Eg har vert plaga med skikkelig hodeverk i 1 veke no, verker ved tinningen på begge sider. Ikkje opplevd å ha så sterk og langvarig hodepine før så håper det går over snart. Kjekt å høyre at dette er vanlig og ikkje berre meg ;)
God bedring alle sammen!

Back
Topp