Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags medisin fikk du? Jeg fikk resept på imigran, men har ikke hentet de ut på apoteket engangHar også vært endel plaget med hodepine. Varte ei uke sist gang! Dro til lege, og han konstanterte at det var ett migreneanfall. Greit å få sjekket det ut, og nå har jeg fått tabletter som skulle hjelpe bedre enn paracethåper egentlig jeg slipper å teste de ;-)
Hva slags medisin fikk du? Jeg fikk resept på imigran, men har ikke hentet de ut på apoteket engangVet ikke om jeg tørr å ta de nemlig
![]()
Jeg har alltid kunnet ta 3 ibux når jeg får migreneanfall med aura, å da har det alltid gått over, med litt hvile! Jeg har ikke aura denne gangen, men siden jeg ikke kan ta ibux, så syntes jeg det er kjempe skummelt å teste ut imigran for første gang i svangerskapet! Uff..Fikk også resept på imigran, legen mente det skulle gå grei å bruke disse. Da det ikke er påvist fosterskader ved bruk av imigran. Men jeg er nok som deg også litt skeptisk, så jeg har ikke brukt av de enda![]()
Den siste uken har vært ekstrem .. Noen tips? Kan jo ikke pøse på med paracet hver dag heller og det gjør så vondthar aldri hodepine ellers ..
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app