hodepine!!!!!!!!!

IKM2308

Glad i forumet
*MIA*
Fleire som sliter med det? Eg har konstant vondt i hode.. 7 dagen no:-S noen som har noen gode råd? Hadde svangerskapsmigrene i forrige graviditet men ikkje så tidlig!
Er 6+5 i dag :-)

Drikker du nok vann? Jeg hadde samme problem forrige gang, da begynte jeg å drikke mer vann og ble stort sett kvitt det. Husk at du kan ta paracet bare du ikke overdriver:) god bedring:)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Har med meg ei vannflaske mesteparten av dagen så trur eg drikke nok... Har tatt Paracet men da hjelpe ikkje:-/ men får prøve å drikka enda mer å sjå om da hjelpe :thumleft

Her må jeg ha kaffe hvis hodepinen blir for ille. Ikke bra med for mye kaffe heller, men et par kopper skal gå greit.

Jeg sliter med det samme. Jeg hadde det 6 dager forrige uke! Var noe drit! Hjelper ikke så mye med paracet når det er på det verste. Men drikk mye vann, gå en tur i frisk luft, og hvil så ofte du kan :)

Samme her, sinnsykt hodepine som ender med oppkast.. Dro til legen pga dette og han sjekket meg for jernmangel, det kan utløse hodepine sa han. Hadde det ikke så hos meg er det nok hormonelt.. Men kanskje verdt å sjekke opp? Ellers paracet og vann og hvile...

Åh, det er slitsomt. Har ikke kommet hit ennå, men hadde det i de to andre svangerskapene.

Håper det går over og ikke varer så lenge!

Har litt innimellom, men vann/saft og søvn hjelper hos mg foreløpig iallefall :-)

Coca cola var min redning. Hodet lyste opp og ble frisk med en gang. Er nok denne plutselige koffeinmangelen hos meg som har skylda for hodepinen :)

Jeg har hodepine pga blodtrykket som begynner å bli høyt..var sånn sist og.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Ja! Hatt det siden før forventet mensdato! sikkert fra uke 3 med andre ord og er 8 uker på vei nå.. sist tok jeg ikke parazet før jeg var syk i uke 30, men nå har jeg allerede tatt noen.. her hjelper faktisk en tur i frisk luft best. selv om det er lite fristende når hodepinen står på som værst!

Yup,hodepine i massevis her og!! Er nok hormonene som herjer i kroppen.Ser hvertfall det klart og tydelig i fjeset mitt nå! :P

Back
Topp