Hodepine!

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Andre som sliter med hodepine`?`her har jeg noen dager (siden en uke etter befruktning) hatt intens hodepine.. Blir så ille at jeg får synsforstyrrelser dersom ikke ikke legger meg når den kommer, eller tar en parazet! Prøver å unngå parazet, men har måttet tatt to ganger allerede.. sist svangerskap hadde jeg lite eller ingen hodepine, men da var jeg kvalm som fy!

Andre som sliter med hodepine`?`her har jeg noen dager (siden en uke etter befruktning) hatt intens hodepine.. Blir så ille at jeg får synsforstyrrelser dersom ikke ikke legger meg når den kommer, eller tar en parazet! Prøver å unngå parazet, men har måttet tatt to ganger allerede.. sist svangerskap hadde jeg lite eller ingen hodepine, men da var jeg kvalm som fy!

Har mykje hodepine eg også , men har foreløpig sluppet å ta noke smertestillende mot det :-) så har nok litt mildere enn deg , men for meg hjelper det veldig å drikke mykje vann :-)

Høres nesten ut som migrene. Du kan jo prøve det jeg gjør når jeg har migrene. Ta en til to paracet med en gang du kjenner antydning til hodepine, så legger du deg i ett kaldt mørkt rom. Kan hende du klarer å riste den av deg da:) og drikk mye vann.
Men hvis du blir mye plaget, ville jeg ta en tur til lege, kan hende han/hun har noen gode råd.

Jeg hadde mye hodepine i forrige sv.skap, og regner med den kommer snikende om en stund. Legen sa det var greit å ta paracet, men ikke ibux. Håper det går over for deg, ellers er nok vann en god ide! :-)

Er det ikke noe som heter svangerskaps migrene? Det kan være det mtp synsfortyrrelsene du har! Isåaff, unngå sitrus, sukker, koffein! Om synsforstyrrelsene kommer før hodepinen, så ville jeg tatt parasett og lagt meg på et mørkt rom som skrevet over! Da kan det hende du slipper hodepinen etterpå! God bedring :)

Back
Topp