hodepine

gullet09

Flørter med forumet
hei er deet noen av dere som sliter med hodeverk fremme i pannen? skikkelig vondt i hode etter jeg har sovet noen som vet hva det kan være?

Har hatt noe av det samme ett par dager..

Hatt dette i noen uker nå. Også har jeg ett slags press i bakhodet. Fikl beskjed at ble det ille fikk jeg ta paracet. Fått diagnosen på det: svangerskaps migrene. Greit å dra til legen om det ikke gir seg

Kan være pga det økte blodvolumet i kroppen, er visst helt normalt med hodepine i svangerskapet :/ slapp det med forrige, men har det en del nå..

Har hatt det innimellom i dette svangerskapet. Ikke behagelig, men er heldigvis ikke så ofte.

Har begynt sånn smått her nå. Forrige gang ble jeg sykemeldt i uke 18 og ut svangerskapet pga det, håper virkelig jeg slipper at det blir så ille denne gangen!

Uff ja, sliter selv en del med hodepine :/ Det skal jammen ikke bare være lett å være gravid heller :-P
men lykke til, håper du blir bedre! :-)

Jeg har også slitt med dette. Var flere runder på sykehuse i MR ,der jeg fikk vite at det er svangerskapmigrene. Viktig og ta signalene med hodepine alvorlig.

Kiropraktoren min sa det er svangerskaps relatert. Ikke noe å gjøre med desverre :(

Back
Topp