Hodepine!

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noen av dere som er plaget med dette i graviditeten? Selv har jeg de siste dagene hatt nokså kraftig hodepine.. Det er ikke mye gøy altså :( Vet jeg kan ta paracet, men er uansett litt skeptisk til tabletter og kan jo unasett ikke ta tabletter hver dag heller.. Noen som har noen tips? :)

Er selv mye plaget med hodepine nå :( Ønsker jo heller ikke ta paracet :/ Har dessverre ikke noe mere tips enn å ikke bli for sliten.. Da blir det ihvertfall verre hos meg.

Jeg har også hatt hodepine nesten hver dag den siste uken :( hjalp litt å gå en tur i finværet den ene dagen og få masse frisk luft :)

Er selv mye plaget med hodepine nå :( Ønsker jo heller ikke ta paracet :/ Har dessverre ikke noe mere tips enn å ikke bli for sliten.. Da blir det ihvertfall verre hos meg.
Ja, jeg har også merket at det blir verre om jeg er veldig sliten.. Vi får vel bare holde ut og håpe det gir seg etterhvert da:)

Frisk luft,sex, vann og en paracet:) hadde hodepine i 3 dager denne uka, i dag va den borte vekk :)

Jeg hadde ekstremt mye vondt i hodet med førstemann, selv om jeg drakk myyye vann.. Tok ikke en eneste paracet i den graviditeten, bare for å være på den sikre siden :P (ikke under etterriene heller, haha, hadde jeg vært uten så lenge så skulle jeg sannelig klare meg litt til :P) Så hadde mye vondt ;)

Nå tar jeg paracet, men kun en og kun om det er innimellom og veldig vondt.. Samme gjorde jeg med nr 2. Tror jeg har hørt at egentlig kan man ta ganske "mye" paracet ift hva jeg (og mange) tror, selv når man er gravid.. Men greit å sjekke opp i det for sikkert om det er et alternativ, er enig med deg i å ta minst mulig, det må jo bare være best (kanskje ikke for mammaen da ;)).. Men ikke vet jeg! Du har min medfølelse i alle fall!!

Frisk luft,sex, vann og en paracet:) hadde hodepine i 3 dager denne uka, i dag va den borte vekk :)

Må bare si meg enig, sex funker ALLTID mot hodepine! :) Så kos i vei ;)

(for lite mat gir meg vondt i hodet også, forresten..)

Jeg hadde ekstremt mye vondt i hodet med førstemann, selv om jeg drakk myyye vann.. Tok ikke en eneste paracet i den graviditeten, bare for å være på den sikre siden :p (ikke under etterriene heller, haha, hadde jeg vært uten så lenge så skulle jeg sannelig klare meg litt til :p) Så hadde mye vondt ;)

Nå tar jeg paracet, men kun en og kun om det er innimellom og veldig vondt.. Samme gjorde jeg med nr 2. Tror jeg har hørt at egentlig kan man ta ganske "mye" paracet ift hva jeg (og mange) tror, selv når man er gravid.. Men greit å sjekke opp i det for sikkert om det er et alternativ, er enig med deg i å ta minst mulig, det må jo bare være best (kanskje ikke for mammaen da ;)).. Men ikke vet jeg! Du har min medfølelse i alle fall!!
Uff ja hodepine er grusomt :( Jeg er i utganspunktet meget forsiktig med å ta tabletter og er enda mere skeptisk når jeg er gravid.. :P Får bare håpe det kan gi seg, at det bare er nå en liten periode :) Hadde heldigvis fint nlodtrykk når jeg var til kontroll på tirsdag så er nok ikke det som er grunnen hvertfall :)

Er der selv. Mye hodeverk, er kjedelig. Jeg tar paracet bare hvis jeg skal noe, møte, jobb og andre ting der jeg må være mentalt tilstede

Hadde første migreneanfall natt til palmesøndag. Hatt lett hodepine siden. Pyton.

ja har hatt mye hodepine, det hadde jeg med førstemann også, men har ingen gode tips dessverre... piner meg bare igjennom de dagene/timene...

Har kronisk hodeverk og migrene fra før, så det å gå uten forebyggende og den vanlige dosen med smertestillende nå, er ikke mye moro.
Fått beskjed om å ta 250g paracet hvis det blir for mye, men det dropper jeg, da det er som å tygge sukkertøy for meg.
Kald klut/gele på panna, litt frisk luft er det man tyr til nå.

ja har hatt mye hodepine, det hadde jeg med førstemann også, men har ingen gode tips dessverre... piner meg bare igjennom de dagene/timene...
Ja, blir nok til at jeg bare piner meg gjennom dagene jeg også.. Prøve og få meg litt ekstra frisk luft og drikke masse :)

Ja! Sliter mye med stress-hodepine fra før, men de to siste dagene har vært annerledes.. Har våknet med hodepine, som har vart hele dagen, festlig! Pleier å komme meg gjennom det uten tabletter, men i dag måtte jeg ty til en paracet på jobb gitt!

Ja veldig vondt i hode. (Noe jeg til vanlig aldri sliter med)
Den er sånn intens og vond at det er til å bli spør av.
Har prøvd med paracet men den klarer ikke ta kverken på det
så da gidder jeg ikke spise paracet bare for å gjøre det ;)

Jeg sliter også med det! Spesielt etter at jeg har jobbet eller gjort meg sliten. "problemet" er bare at det ikke gir seg etter litt søvn, det varer gjerne et par dager etterpå, før det letter litt. Drikker en del vann, og slapper av, pleier veldig sjeldent å ta tabletter mot hodepine, så det gjør jeg heller ikke nå.
Hadde vært greit om man hadde orket tanken på sex ja, men godt å se at det er flere som ikke engang orker tanken på det. Stakkars mannen.. Jeg har så lyst til å ha lyst! Kunne jo kanskje hjulpet noe også :p

Da var vi jo riktig mange som plages med hodepine om dagen da. Vi får holde ut og håpe det gir seg etterhvert :) Får vel trøste oss med at det er veldig normalt da selv om det ikke er mye godt :P

Ja slet med endel hodepine i fra til uke 10-11, men nå kommer det innimellom Veldig slitsom:(

Back
Topp