hodepine!

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Sliter så fryktelig med hodepine for tiden... Det helt forferdelig, og er der hver dag.... Og eg vil ikkje
ta tabeletter for då må det.bli 2 pinex skal det ha effekt... Noen fler som har det sånn? Og råd til ka eg kan gjøre? Lei av å være sur og grinete hele tiden:( er halveis i dag...

Har det også slik i perioder og det eneste som hjelper for meg er å bli 100 % sykemeldt noen dager. Da pleier det vanligvis å bli bedre. Jeg har også gått til kiropraktor for å knekke opp låsninger i nakken. Er veldig stiv i nakken for tiden, så det er med på å utløse migrene og hodepine.. Ellers så er det vel egentlig ikkebså mye å gjøre noe med. Skyldes ofte gravidhormoner og sist jeg var gravid så ble det bedre i uke 24-25 eller noe..

Noen anbefaler akkupunktur, men jeg har ikke prøvd det selv..

Jeg lever i håpet iallefall :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tusen takk for svar! Leste det i går men fekk ikkje svart.. eg måtte ty til tabeletter til slutt.. og då kom det seg.. skal ringe fysioterapeuten min i morgen og se om hun kan hjelpe meg litt framover:-)

Jeg har også hodepine til tusen for tiden, men merker for min del at det trigges av sukkerinntaket... *kremt* gleder meg litt til hverdagen jeg:)

Back
Topp