Hodepine

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet

Noen her som er plaget med hodepine etter de ble gravid? IKKE migrene altså

Har vært plaget med hodepine i 8 uker nå, ikke hver dag, men ukentlig. Veldig slitsomt å gå på jobb (jobber i bhg- 0 til 6 års avdeling), ble sykemeldt i dag i en uke... 

Begynner å bli litt pesimistisk når det gjelder den hodepinen altså, begynte i uke 11, hender jeg både legger meg og våkner med hodepine, pluss hodepine hele dagen.. Smertestillende hjelper ikke... 

Noen som har noen tips å komme med, eller har vært borti det samme ? :P

Jeg har det akkurat sånn jeg også :( men paracet funker for meg da, og være litt i ro :) men utrolig slitsomt, å prøver å ta så lite paracet som mulig :)

Drikker Cola ja.. :P

Skal prøve å få slappet av til torsdag i neste uke, første hele dag hjemme i dag og hodepina er der fortsatt. Hender jeg både legger meg og våkner med hodepine. Har merket i dag at den som regel er borte når jeg har sittet helt i ro, men så skulle jeg med lillemann i bhg, dra på ul og hente lillemann og da kom hodepina tilbake.. Rare greier, tror ikke legen heller skjønner helt hva som skjer da vondtene mine og symptomene ellers ikke stemmer over ens med noe som helst;P

Det var en her inne som anbefalte meg å ikke drikke melk! Jeg og hadde forferdelig vondt i hode.. og drakk melk hver dag. Nå har jeg kuttet den ut, og jaggu tror du ikke det hjalp! Så hvis du drikker melk - kutt den ut! Verdt et forsøk hvertfall.. :-)
Gjør ingenting å spise melkeprodukter forresten.

drikker nesten ikke melk.. meen, jeg skal prøve :)

Okei.. Ja daså. Da funker kanskje ikke rådet mitt! :(

men er jo verdt å prøve. det hjalp hvertfall for meg! (jeg drakk melk hveer dag da)

Back
Topp