hodepine?

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Hallo ;) er det fleire enn meg som sliter med hodepine om dagen? Eg har det nesten kvar dag, men nokon sjeldne dager har eg opphald ;p Synes det er ufattelig slitsomt.. den roterar rundt i hodet, men er oftast i panna det begynner og slutter;p Har aldri hodepine elles, så eg skal vel kanskje ikkje klage ;p men pokker så slitsomt det er då ;p

Jeg har også en god del hodepine... Utrolig slitsomt og vondt! :-/
Forsvinner faktisk ikke før 1-2 timer heller... Så kommer det gjerne tilbake også iløpet av dagen...

masse søv og drikke det funket for meg.

Atannia skrev:
masse søv og drikke det funket for meg.

drikker og drikker eg.. vatn. Legger meg alltid tidleg, men får ikkje nødvendigvis nok søvn av den grunn ;p

Hodepine nesten fra morgen til kveld uten pause ... Ufattelig slitsomt :(
Håper det gir seg, paracet hjelper bare en liiiten stund ... Kan jo ikke hive
innpå mye av det heller .... 

Je har og mye hodepine. Det er fryktelig slitsomt :( føler ikke jeg kan drikke for mye vann heller, for da kan jeg jo liksågodt bosette meg på do. Hehe :) takk gud for at det kommer en god premie ut av dette ;)

Fiduz skrev:
Je har og mye hodepine. Det er fryktelig slitsomt :( føler ikke jeg kan drikke for mye vann heller, for da kan jeg jo liksågodt bosette meg på do. Hehe :) takk gud for at det kommer en god premie ut av dette ;)

haha :p Ja, har uvi også (nett begynt på behandling) og deter utrulig slitsomt å springe på toalettet heile tida pga uvi og vatn medisinering mot hodepine ;p

Hodepine her og ja. Ikke daglig men nesten. D mest slitsomme er de dagene jeg våkner m hodepine.. Da er d tungt å dra på jobb i barnehagen.. Drikker masse vann og får frisk luft og søvn, men noen dager føles d som om ingenting hjelper.. Men d er vel ett sv symptomene som hører m så man får holde ut:)

Masse hodepine her og! Trudde først det var noke galt sidan eg ikkje hadde det slik forrige svangerskap..., man NÅR kan vi håpe på at det gir seg da??

Mye hodepine her også... er ufattelig slitsomt, er ikke så lett med hu på 9 måneder heller når mora har vondt i hodet hele tiden.. men det går med paracet :)

Jepp! Har hatt intense "migrene anfall" sammenhengende i 3 døgn osv, kasta opp pga hodepina. Bare liggi inne i senga, med lyset slått av. Begynner heldigvis å gå over nå. Aldri hatt det sånn før.

Masse vondt i hodet her ja...

emoticon  Paracet emoticon

Konstant hodepine her også.. I følge legen er det fordi jeg har kuttet ut koffein og medisinene mine, så jeg ble beordret til å få i meg litt koffein hver dag for å roe det ned..

Jeg har også vært ekstremt plaget med hodepine, og hos meg hjelper det ikke å ta paracet dessverre. Det eneste som har funket for meg er litt kaffe eller pepsi max, men det aller beste er faktisk farris... Det rare er at jeg var ikke plaget med dette i de to første svangerskapene i det hele tatt, men den gangen var det tett nese som var plagsomt, det har jeg (bank i bordet) ikke hatt hittil.

Jeg kjenner jo at jeg er litt ekstra var på hodepine i og med at det kan være et av tegnene på høyt blodtrykk, og begynnende svangerskapsforgiftning som jeg fikk med de to første, men heldigvis ser alt fint ut så langt. Hodepinen skyldtes hormoner sa jordmora. Og det kunne også ha noe å si at jeg venter jente denne gang, de to første var gutter!

Og jeg som trodde det var gutta som ga meg hodepine - hehe

Snodig skrev:
Jeg har også vært ekstremt plaget med hodepine, og hos meg hjelper det ikke å ta paracet dessverre. Det eneste som har funket for meg er litt kaffe eller pepsi max, men det aller beste er faktisk farris... Det rare er at jeg var ikke plaget med dette i de to første svangerskapene i det hele tatt, men den gangen var det tett nese som var plagsomt, det har jeg (bank i bordet) ikke hatt hittil.

Jeg kjenner jo at jeg er litt ekstra var på hodepine i og med at det kan være et av tegnene på høyt blodtrykk, og begynnende svangerskapsforgiftning som jeg fikk med de to første, men heldigvis ser alt fint ut så langt. Hodepinen skyldtes hormoner sa jordmora. Og det kunne også ha noe å si at jeg venter jente denne gang, de to første var gutter!

Jeg har nesten konstant hodepine denne gangen, og venter en gutt :)

Snodig skrev:

I de to forrige svangerskapene mine var jeg ikke plaget i det hele tatt (en av hver), og denne gangen er det grusomt, både hodepine og tett nese hehe, gutt på vei :)

Jeg har vært en del plaget med migrene før.. Har kommet og gått i perioder, og noen perioder har vært laaange.. Etter at jeg ble gravid (og forsåvidt noen få mnd før) har jeg hatt lite, men når kvalmen gikk over (kaster opp på morgenen ennå, vel og merke) kom jammen meg hodepinen! Og nå er den der stort sett hver dag.. Prøver å ta lite paracet, så har kun gjort det to ganger, men om jeg ikke gjør det er det hodepine/trykk i hodet hele dagen.. Kjedelig!

Jeg sliter med hodepine daglig...:/ er 40% sykemeldt for og klare jobben de tre andre dagene, og får heldigvis god tilrettelegging på jobb....

Før graviditet slet jeg med migrene.. Har *bank i bordet* bare hatt ETT anfall under svangerskapet, men etter det sitter jeg igjen med hodepine som ikke gir seg...!
Men klager ikke... er dette alle plager jeg skal få under svangerskapet er jeg GLAD:)

immababy skrev:
Hodepine nesten fra morgen til kveld uten pause ... Ufattelig slitsomt :(
Håper det gir seg, paracet hjelper bare en liiiten stund ... Kan jo ikke hive
innpå mye av det heller .... 

Kjenner meg godt igjen, har akkurat det samme :/ bare å satste på at det ikke varer hele svagerskapet :)

Back
Topp