Hodepine!

Mamsol

Betatt av forumet
Flere som sliter med hodepine? Er konstant tung i hodet! I dag måtte jeg ta en paracet på jobb, men det er jo noe jeg helst vil unngå. Men kan det skade med en paracet i ny og ne?

Paracet er greit å ta det, selvsagt med måte. det er ibux du skal unngå som kan skade fosteret. det er visst forskjell på hvor de tas opp i kroppen. Jeg tar paracet uten å få skyldfølelse av den grunn, eller har jeg ikke sjans til å jobbe enkelte dager, når hodet har kirkeklokker inni seg :(

Ååå, jeg føler sånn med deg! Det er kjempe kjedelig! Jeg hadde utrolig mye hodepine første svangerskap, men nå går det bra. Foreløpig. 
Ta en paracett i ny og ne med god samvittighet. Lykke til! Og det går jo over like brått som det startet. Heldigvis.

ja sliter også med det, noe jeg gjorde forrige gang også. Det er veldig vondt og slitsomt å gå med konstant Hodepine. Legen min sa sist at noen rett og Slett får svangerskapshodepine uten at man helt vet hvorfor. Selv tror jeg det nok for min del det også har sammenheng med at jeg ikke drikker kaffe lenger (orker det ikke) og siden kroppen min er vant til å få store mengder koffein i løpet av en dag er den nok litt i sjokk...

Back
Topp