Hodepine...

Sillebedille

Glad i forumet
Er det flere som sliter med hodepine? Hos meg har det kommet og gått de siste ukene, men nå har jeg lagt strak ut i tre dager... Og når jeg ikke har hodepine så er jeg kvalm... :( Godt jeg har fått legetime på mandag. Hvis ikke dette blir bedre så ser det ut som det går mot sykemelding for meg også...

Huff, føler meg skikkelig ubrukelig! Får ikke gjort husarbeid eller lekt med småen eller noe... (Sukk!)

Jeg har vært veeeldig kvalm. Derfor sykemeldt de siste 3 ukene. Nå har jeg vært mindre kvalm men med en voldsom hodepine.. Så vi får satse på at det er helt normalt ;)

Off ikke bra:/håper d går over snart dy nermer deg jo perioden der symptomer forsvinner litt for d fleste:)hang in there;)

Jeg svelger en jern-tablett samt. lunsj daglig, og drikker mye for å unngå hodepine. Håper du får hjelp av noen - det trenger du :) Go' bedring :)

Jepp! Plages med migrene innimellom, kommer ca en gang i uka, og da har jeg måttet ty til Paralgin forte, for jeg har ikke sjans å ligge med migrene, blir bare ekstra kvalm av det..

Ja, her kommer og går hodepinen og. Jeg har ALDRI hatt vondt i hodet så jeg er sikker på at jeg skal dø, det er jo så vondt..
Hadde tre dager i strekk forrige uke, det var tungt.
Denne uken har jeg "bare" vært kvalm og slimete...

Ja, her kommer og går hodepinen og. Jeg har ALDRI hatt vondt i hodet så jeg er sikker på at jeg skal dø, det er jo så vondt..
Hadde tre dager i strekk forrige uke, det var tungt.
Denne uken har jeg "bare" vært kvalm og slimete...

Jeg har det akkurat som deg! ingenting som hjelper mot hodepina heller hos meg. Har ligget på sofan hele uka jeg.....dårlig samvittighet for resten av familien

Huff, ja... Dårlig samvittighet for mann, barn, hus og ikke minst jobben! Og det verste er at jeg syns å huske at den kom på omtrent samme tid sist svangerskap... og kom med jevne mellomrom fram til fødselen... :( Ikke plaget med hodepine til vanlig!

Jeg er både kvalm og har vondt i hode  I dag måtte jeg ty til paracet! 

Jeg har også veldig vondt i hode (sikkert det eneste symptomet jeg har) - utenom oppblåst mage og ømme pupper da ;) hehe

Ja hatt det i 14 dager nå, utrolig slitsomt. + litt småkvalm. Er på jobb, men når jeg kommer hjem legger jeg meg rett ned på sofaen og sovner....er ikke sosial verken med min samboer og våres felles hjerteknuser. Blir ikke dette bedre ønsker jeg selv redusert sykemelding.
Men prøver å holde ut litt til, kansje det gir seg

Hodepine ja....snakk om. Dundrer i hodet. Var hos kiropraktor igår og idag. Utrolig hva de kan utrette altså. Vært der før med div. greier, hodet også. Men alltid er det pga stress og da stivner musklene i nakke og skuldrer seg og tilslutt blir det låsninger. Dette er ting man ikke nødvendigvis kjenner. Men itillegg denne gangen kommer det av anspente kjevemuskler pga utallige ganger med spying. Så anbefaler alle og kontakte en kiropraktor. Plutselig er hodepinen overTrenger snart ikke fastlege lenger, kiropraktoren fikser jo det meste

timon skrev:
Hodepine ja....snakk om. Dundrer i hodet. Var hos kiropraktor igår og idag. Utrolig hva de kan utrette altså. Vært der før med div. greier, hodet også. Men alltid er det pga stress og da stivner musklene i nakke og skuldrer seg og tilslutt blir det låsninger. Dette er ting man ikke nødvendigvis kjenner. Men itillegg denne gangen kommer det av anspente kjevemuskler pga utallige ganger med spying. Så anbefaler alle og kontakte en kiropraktor. Plutselig er hodepinen overTrenger snart ikke fastlege lenger, kiropraktoren fikser jo det meste

Åh, det høres fantastisk ut! Kanskje noe å prøve... Er skikkelig stiv i nakken for tiden, så det kan jo være en årsak...

Back
Topp