Hodepine

mercy

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg er i uke 14 nå.Er det mange her som har hatt intense hodepine tidlig i svangerskapet?

[:(]

jeg har hatt mye hodepine seint på kvelden.. men ikke hver dag.. bare sånn innimellom

jeg har hatt en del hodepine,fikk beskjed av legen min å drikke mer vann skulle hjelpe mot hodepinen[:D]

Jeg har også vært plaget med hodepine. Hjelper å drikke mye vann, ja. Men husk å IKKE ta ibux. Det skal ikke gravide gjøre. Ikke noe farlig med parasett fordi om [;)]

Jeg har også hatt mye vondt i hodet den siste uka. Skal bli flinkere til å drikk mer vann, tror kanskje jeg drikker litt lite.

Jeg har også hatt en del hodepine de siste ukene, men det er helst på jobb og utpå dagen den kommer. Jeg drikker masse vann uten at det hjelper. Kan jo være dårlig inneklima, men det er ingen andre som har det.

Hei. Jeg å, har hatt skikkelig hodepine flere ganger, kommer og går hele tiden, akkurat som den vil selv. Og, den holder på ennå. Håper virklig det gir seg litt snart, for gjør så vondt, og dunker i hele hodet. Prøver også å få i mest mulig vann, når den dukker opp. 

Back
Topp