hodepine

Beatrice

Elsker forumet
har vært hos legen i dag(med lista mi[:D])lurte på bla hodepine.Har vanligvis lavt BT altså,men dette tok kaka!!85/55!!Så legen mente hodepina måtte komme av det lave BT,dette er ikke farlig iforhold til høyt BT.Men rådet hennes var å drikke cola[:)]ellers var alt bra!Hb var bra og jeg har gått opp nesten 1kg på en mnd.Fått henvisning til fysio,og det skal bli deilig[:)]

ja,jeg syntes den var knallgod jeg[:)]lovehearts mot halsbrann og cola mot hodepine[:D]

Verdens beste diett faktisk! hehe..

Men det er koffeinen i colaen som hjelper mot hodepinen, og når du får i deg litt sukker, så blir blodtrykket litt høyere og..
Jeg har aldri hørt en lege har anbefalt cola som medisin, men jeg har jo merket det selv, for jeg sliter med hodepine og lavt BT hele tiden..

ja,det var nettopp pga koffein at jeg skulle drikke det[:)]

Hehe.. Det er litt sprøtt at de i det ene øyeblikket sier at "å nei, du må ikke drikke cola, for det er det for mye koffein i" og i det neste ber deg om å bruke koffeinen som medisin.. Hihi.. Må jo si jeg er litt imponert over det.. Men det funker, det er det viktigste..

Vann funker ikke på meg.. [:)]

må innrømme jeg stussa litt da ja,når hu sa jeg kunne drikke ett glass cola når jeg hadde hodepine[:)]drikker vann hele dagen,men det hjelper ikke.Spiser hele dagen og,men nei...

jeg blir bare kvalm av å drikke for mye vann jeg.. Og det er ikke veldig behagelig det heller..
Men for all del, man har jo en god unnskyldning for å drikke cola da! hoho.. Cola er jo godt! [:)]

Back
Topp