Hodepine...

Tupsi84

Betatt av forumet
Flere som sliter med det? Jeg har aldri vært spesiellt plaget med det men nå er det hver dag! Hvis det fortsetter sånn så kommer jeg meg ikke tilbake til jobb i dette svangerskapet, for jeg sitter foran en pc skjerm hele dagen på jobb og sånn som det er nå så klarer jeg BV max 15 min! Har det noe med svangerskapet å gjøre?

Sliter med hodepine mye ofter og kraftigere enn før..
Men ser det er en del som sliter sikkelig med det her.
Jeg har det absolutt ikke konstant, heldig der!!
Men kan virke som om det er en normal ting i starten av svangerskapet, så blir det sikkert ikke noe bedre av at folk er såpass slappe, slitene og trøtte i tillegg [:'(]

God Bedring til deg [:)][:)]

slet mye fra tirsdag til fredag forrige uke. da var det konstant hodepine. Nå i det siste har det dabbet litt av, men det hender det  glimter til innimellom:P

fikk det mye med forrige mann.
men har heldigvis sluppet unna til nå denne gangen.

kjedelig med så mye vondt da..
å hvertfall når det går utover jobben din.
håper det blir bra snart da..
[:)]

Jeg har begynt å slite endel nå den siste uka.. Enten så ligger det på en plass å pulserer, ellers ligger det i hele hodet og øya.. Det er kjempevondt, å paracet hjelper skjelden [:(] Håper det blir bedre snart..

Hadde ikke noe hodepine med førstemann.. Så dette kom veldig uventet på meg, for jeg liker ikke ta medikamenter når jeg er gravid.. Men må man så må man liksom.

Back
Topp