Hodepine...

sengepolka

Elsker forumet
Vet dere hva som er best av paracet eller ibux ifm med den lille??
Jeg hater å ta tabletter og nå vil jeg ikke pga lillegull, men blir jeg ikke bedre utover kvelden må jeg ta en tablett, hva har dere gjort??

Jeg hater hodepine, jeg har aldri været plaget med det, meni fjor vinter ble jeg innlagt på sykehuset fordi de hadde mistanke om blodpropp i hodet, men det viste seg at jeg hadde venøs angiom som kunne forårsake dette (det er en slags blodåreansamling i hjernen) og jeg syns det er ekkelt de gangene jeg får vondt i hodet. [:(][&:]

du kan ta paracet men IKKE ibux.... paracet er vel det eneste smertestillende gravide kan ta..

Ikke ta ibux!!! Dette er blodfortynnende og skal ikke tas i svangerskapet [:)]

God bedring!

Paracet=).

God bedring med hodet! Husk å drikke masse!

Masse god bedring til deg! [:D]

ORIGINAL: Maanestråle

Masse god bedring til deg! [:D]

søte snuppene... [:)][:)] er litt bedre, så drøyer enda litt til, men da vet jeg ihvertfall at jeg ikke skal ta ibux om det ikke forsvinner...

Drikker vann og tisser hele tiden.......... [:D][:D]

ORIGINAL: sengepolka

søte snuppene... [:)][:)] er litt bedre, så drøyer enda litt til, men da vet jeg ihvertfall at jeg ikke skal ta ibux om det ikke forsvinner...

Drikker vann og tisser hele tiden.......... [:D][:D]

Det gjorde jeg også, kombinert med hodepine - og det viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon. Har ikke hatt vondt, bare tissa ofte.

God bedring[:)]

God bedring

ORIGINAL: Mariemor1

du kan ta paracet men IKKE ibux.... paracet er vel det eneste smertestillende gravide kan ta..

Back
Topp