Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Er i utgangspunktet veldig plaget med migrene men ikke hatt et eneste anfall ila graviditeten. Nå har jeg plutselig myyye hodepine igjen. Så slitsomti tillegg til kvalme og null energi. Sukk. Håper på bedre tider altså.
Flere?
Jeg får helt garantert ikke i meg nok vann iom at det kommer opp fram til på ettermiddagen. Må prøve å ha fokus på å drikke mer etter at verste kvalmen har gitt seg. Takk for påminnelsenb Ironisk, jeg er selv sykepleierDrikker dere nok vann? Jeg merker att jeg er syyykt tørst om dagen, men glemmer ofte av å drikke. Da kommer hodepinen med en gang![]()
Jeg får helt garantert ikke i meg nok vann iom at det kommer opp fram til på ettermiddagen. Må prøve å ha fokus på å drikke mer etter at verste kvalmen har gitt seg. Takk for påminnelsenb Ironisk, jeg er selv sykepleier
Kanskje farris og eplejuice kan gjøre susen?Må prøve det! Men sånn sett får jeg jo til å både spise, drikke og holde på maten etterhvert på ettermiddagen, men har sikkert litt å hente da..Uff, ikke så lett når alt kommer opp igjen!Kanskje farris og eplejuice kan gjøre susen?