Hodepine og paracet

Aah, ja, da skjønner jeg. Har fått nåler pga problemer muskulært, men ikke låsninger :p
Er så godt å få knekt opp nakken iblandt. Har strikket en del i det siste så nakken har stått mye stille. Skal få han til å sjekke neste gang. Kjennes litt stramt.

Det er helt enormt å bli knekt opp i nakken iblandt! Hjelper så masse for meg :) blir en ny person, hehe. Kjedelig å slite med nakken

Last edited:
Strever noe helt forferdelig med hodepine for tiden. Har ringt fysion min men hadde dessverre ingen ledig time før helgen.

Hva gjør dere som strever? Jeg må ty til paracet, har ingen valg :(

Sniker fra "vi som prøver". Sist jeg var gravid slet jeg med det samme og fikk råd om å ta magnesium! Kan ikke forklare hvor sykt fantastisk det var!! Hodepina forsvant etter to dager! Har anbefalt det til flere gravide som har vurdert migrene medisin fordi det var så ille, men blitt helt fin etter de hadde tatt magnesium! Anbefales på det sterkeste! :)

Sniker fra "vi som prøver". Sist jeg var gravid slet jeg med det samme og fikk råd om å ta magnesium! Kan ikke forklare hvor sykt fantastisk det var!! Hodepina forsvant etter to dager! Har anbefalt det til flere gravide som har vurdert migrene medisin fordi det var så ille, men blitt helt fin etter de hadde tatt magnesium! Anbefales på det sterkeste! :)

Da skal jeg få taki meg det :) men denne gang skyldes nakken, men til senere skal jeg prøve magnesium :)

Tok du magnesium etter hodepinen slapp? Eller stoppet du da? :)

Back
Topp