hodepine og kvalme!

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Idag er ikke min dag .. har hatt vondt i hode siden klokken 9 Idag morges hodepinen sitter foran i pannen og går bak øynene og det føles ut som hode toppen dunker og banker og at som noen stikker nåler inn i hode/pannen min .. det er ekstremt vondt og av hodepinen har jeg fått kvalme og brekninger ... har virkelig ikke vært mulig og konsentrere seg på skole benken idag :P vist noen har noen gode råd taes dem imot med et stort takk ;) Dagens sytetråd fra meg ! Hvordan har deres dag hvert ..?? Og forresten ønsker jeg alle en god helg, Nyt den :D

Idag er ikke min dag .. har hatt vondt i hode siden klokken 9 Idag morges hodepinen sitter foran i pannen og går bak øynene og det føles ut som hode toppen dunker og banker og at som noen stikker nåler inn i hode/pannen min .. det er ekstremt vondt og av hodepinen har jeg fått kvalme og brekninger ... har virkelig ikke vært mulig og konsentrere seg på skole benken idag :P vist noen har noen gode råd taes dem imot med et stort takk ;) Dagens sytetråd fra meg ! Hvordan har deres dag hvert ..?? Og forresten ønsker jeg alle en god helg, Nyt den :D

Huff det hørtes ikke godt ut! :( Har ikke så mange råd dessverre, men good bedring!! :)

Min dag har vært fin, akkurat ferdig på jobb og deilig med helg :D God helg til deg også, håper formen stiger :D

Huff det hørtes ikke godt ut! :( Har ikke så mange råd dessverre, men good bedring!! :)

Min dag har vært fin, akkurat ferdig på jobb og deilig med helg :D God helg til deg også, håper formen stiger :D
Så deilig !! Tusen takk. Håper jeg også :D fikk en salgs form for migrene sist jeg var gravid tror jeg. Fikk en veldig vond hodepine etter fulgt av at jeg mista delvis synet på ene øyet var veldig skummelt første ganga . Tror det heter øyne migrene ikke farlig da ;)

Slik har jeg det og innimellom. Migrene:( er faktisk ikke vond i hodet i dag. Vært veldig plaget i det siste :/

God bedring!:)

Hva studerer du?:)

♡Overgangen feb/mars♡

Eneste råd jeg kommer på er paracet, seng, mørkt rom og en kald klut på panna. God bedring

Slik har jeg det og innimellom. Migrene:( er faktisk ikke vond i hodet i dag. Vært veldig plaget i det siste :/

God bedring!:)

Hva studerer du?:)

♡Overgangen feb/mars♡
Akuratt nå tar jeg barn og ungdomsarbeider =) men vill utdanne meg som pedagogisk leder .. egentlig ville jeg bli jordmor,.. men vett ikke hvor realistisk det er .. men skal ikke si at det aldrig kan skje fordiom ;) hehe må ha små del mål og strekke meg etter :P

Sliter med migrene selv..helt grusomt :( er sykmeldt pga det da jeg har det veldig ofte :( siden jeg ikke kan ta migrene medisinene mine er det eneste som hjelper her hvile,kaldt og mørkt rom..på meg varer det ofte tre dager..har tre dager ca hvor jeg er fin form før jeg får ett nytt migrene anfall m oppkast igjen.. Er helt forferdelig og eneste er å hvile mest mulig..har akkurat hatt et migrene anfall nå som har vart tre dager og kjenner jeg er veldig gla jeg er sykmeldt ut denne uka for å komme meg..men trur ikke det blir noe bedre,så skal til legen til fredag for videre sykmelding..har en veldig stressende hjemme situasjon med tre barn under 4 år. Hvor hun ene har en alvorlig lungesykdom..så med vinteren i møte er det mye bekymringer.så for meg trur jeg at migrene kommer av stress.. Prøv å finn ut hva som kan fremkalle det..om det er noe du spiser for eksempel ,og prøv å unngå det :) god bedring til deg :)

Back
Topp