Hodepine noen???

Deseo Dorado

April 2013's handywoman
Den siste uken har jeg vært skikkelig plaget med hodepine... Ingenting hjelper:( Er skikkelig irriterende. Noen andre som har det sånn?
I dag har jeg og fått den berømte kvalmen, hurra... Så nå sitter jeg her på jobb og vurderer å gå hjem å legge meg...

Dette har jeg også vært plaget med de siste dagene, spesielt på mogenkvisten, men så har det gått over utover dagen.. har desverre ingen gode råd å komme med. Håper du blir bedre utover dagen!=)

Om morningen har jeg hodepine, men drikker masse masse vann og det hjelper:) Ang kvalmen kan du kjøpe ingerfær tabletter på helsekosten. Det hjelper:)

Jeg også er veldig plaget med hodepine som minner om migrene....
Prøvd å ta både paracett og å sove den vekk.. Men ingenting hjelper.
Hadde det slik da jeg gikk gravid med sønnen min også, og da ga det seg etter uke 12 en gang heldigvis !

har hatt skikkelig vondt i hodet de to siste dagene...! Er en helt annen type hodeverk enn sånn "vanlig" hodeverk...

Ja, jeg har det sånn. Har vært skikkelig plaget av hodepine i det siste, sammen med veldig trøtthet og kvalme som varer hele dagen. Måtte gå hjem fra jobb i dag, skyldte på omgangssyke.. Var ikke plaget med noe sist og skjønner nå hvor heldig jeg var!

Jeg våkner opp ned hodepine hver dag.. Tok paracet noen dager, men nå drikker jeg bare vann og spiser med en gang jeg står opp.. Da pleier det å gå over:)

Jeg hadde ingen plager heller sist gang... Men nå, må være noe helt annet... Jeg venter sikkert en gutt, bare mannfolk som kan lage så mye kvalmt.... He he he

Jeg også sliter med vondt i hodet! Men vil ikke ta paracet så må bare holde ut. Heldigvis så er det ikke hver dag...

Jeg har hatt konstant hodepine de siste 4 dagene :( Helt forferdelig å jobbe å fungere generelt!! Tatt paracet en gang, å det hjelper ikke.. Så får vel bare leve med det en stund til..

Hei!
Ikke at det er så stor trøst men jeg har både hodepine og kvalme. Denne uken har vært ekstrem og jeg har stort sett lagt strykeflat etter jobb.
En annen plagsom ting som bare gjør kvalmen verre er at jeg er blitt ekstremt var på lukter. Bare det å gå til jobb gjennom byen er en utfordring, det er så mange lukter.
Hadde ingen plager med kvalme i forrige graviditet.

Back
Topp