Hodepine..noen tips??

jomfruen-82

Betatt av forumet
Har hatt vondt i hodet nå daglig siden romjula. Tar Paracet,men det funker ikke.Noen som har noen tips? Er drittlei nå!! Ikke gøy å være gravid lenger,sliter på humøret dette.

jeg har også gått med hodepine de siste tre ukene... nesten så jeg ikke merker det lenger, men jeg blir fort sliten... Om noen har noen gode råd så er de velkommen her hos meg også (tar ikke paracet heller jeg da, for jeg er ikke så glad i å ta tabletter, og nå måtte jeg tatt hver dag....)

Hei..

Jeg hadde også det, men så fikk jeg et tips av jordmor om å drikke mye vann og det hjalp ihvertfall for meg[:D]

Kjøp eis-gel på apotek eller helsekost og smør det i tinningene,panna og nakken. Det hjelper faktisk!! God bedring [:D]

ORIGINAL: lisa79

Kjøp eis-gel på apotek eller helsekost og smør det i tinningene,panna og nakken. Det hjelper faktisk!! God bedring [:D]

Den kan jeg prøve... vann drikker jeg så mye av allerede at jeg tror ikke jeg skal ha i meg noe mer...[:D]

Akupunktur fjerner hodepinen omtrent før nålene er satt - det er fantastisk å ligge der og kjenne hvordan hodepinen bare forsvinner! Men det hjelper jo bare for den dagen, det fjerner ikke problemet. Men hvis du er veldig plaget og paracet ikke hjelper, kan det kanskje være verdt å bruke litt penger på akupunktur, jeg vil i alle fall råde deg til å prøve det.

Frisk luft hjelper masse for meg. I løpet av en gåtur pleier hodepinen min å forsvinne.

Sliter masse (men jeg sliter generelt masse med migrene...)
Jeg iser ned hodet - bruker rett og slett ispakninger (enten fryst ansiksmaske eller isbiter i pose) som jeg binder rundt hodet! Det ser ikke smart ut, men det hjelper bedre enn eis-gel og liknende saker som jeg synes ikke tar nok i det hele tatt....

Men eis-gel er jo lettere om det fakstik gir bra nok lindring!

Drikk masse vann, og prøv litt lavendelolje som du masserer inn i tinningene.. Hjalp veldig for meg sist gang jeg gikk gravid.

Jeg hadde endel hodepine i midten av svangerskapet, jeg tok en dråpe lavendelolje (kjøpte på helsekost butikk) og gned på tinningen og i pannen, det hjalp meg

God bedring og lykke til

Stående sex skal visst hjelpe [;)] hahaha. (ellers anbefaler jeg å se på søvnvaner, vitamin/mineral-mangel etc.. kanskje du trenger kosttilskudd eller nakkemassasje?)

Back
Topp