Hodepine, magesmerter etc.

Memy

Forelsket i forumet
Juliknøttene 2022
Flere som har magesmerter og hodepine når de går på lutinus? Jeg er også veldig varm til tider.
Det er litt sånn småstikninger rundt livmor og eggstokker, og nesten som noe strekker seg av å til når jeg vrir meg. Kan det være bivirkninger av Lutinus? Eller etterdønninger etter ovitrelle?
Det er 10 dager siden ovitrelle. Er i fryseforsøk så det er lenge siden egguttak.

Flere som har magesmerter og hodepine når de går på lutinus? Jeg er også veldig varm til tider.
Det er litt sånn småstikninger rundt livmor og eggstokker, og nesten som noe strekker seg av å til når jeg vrir meg. Kan det være bivirkninger av Lutinus? Eller etterdønninger etter ovitrelle?
Det er 10 dager siden ovitrelle. Er i fryseforsøk så det er lenge siden egguttak.
Jeg var alltid skikkelig dårlig på lutinus, fikk masse bivirkninger som hodepine/kvalme/trett. Dette kan jo så klart også være tidlige tegn på svangerskap, så det er jo megaforvirrende:hungover::hilarious: Ble aldri gravid på lutinus, så til meg var det bare bivirkninger.

Jepp! Hele sulamitten her, bruker Lutinus x3 daglig.

Back
Topp