Hodepine = gutt?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg er endel plaget av hodepine som plutselig kommer og like plutselig blir borte igjen... det hadde jeg også med de tre jeg har fra før.... så er det et tegn på at jeg venter enda en gutt, tro? :D

Kjenner jeg begynner å blir mer og mer spent på OUL 14.august... :D

Har også hodepine. Og fått beskjed om at det er ganske sikkert gutt :)
Blir spennende og se :) har oul 11. August

Isåfall tror jeg jeg er gravid med trillinggutter :confused: Den er grusom den hodepinen altså! Det er det eneste som er ulikt fra forrige svangerskap så langt. Hadde ikke en dag med vondt i hodet sist (Jente)

Hadde en del vondt i hodet sist og denne gangen. Var jente forrige gang ;)

Ikke vondt i hode forrige svangerskap, det ble gutt.
Mye vondt nå, nesten hver dag..9 dager til vi får vite hva det blir :)

Jeg får også sånne plutselige hodepiner, og har hele tide hatt følelsen av at det kommer en gutt til. Husker ikke hvor ploaget jeg var sist, men jeg hadde noen runder da også... (Fortrenger det som ikke var så bra jeg... :p)

Hadde ikke vondt sist, det ble jente..denne gang, veldig mye hodepine..blir spennende å se på oul i august :)

Hadde mye hodepine med første, lite eller ingenting med andre. To jenter. Denne gangen har jeg hatt mye hodepine igjen men tror ikke det betyr noe k forhold til kjønn.

Jeg har aldri følt meg så frisk og rask og i god form som forrige gang da jeg fikk gutt. Så nei. For min del stemte det ikke. Hadde mye mer vondter og plager når jeg fikk jente

Back
Topp