Hodepine fra hell!

Marimekko

Andre møte med forumet
Flere som er plaget med hodepine? Holder på å bli sprø, svak murring hele dagen som slår ut i full blomst på kvelden. Dersom dette er knyttet til graviditeten håper jeg virkelig det har tenkt å gi seg ila de første 12 ukene :O

Uff så leit. Drikker du nok? Væskebalansen er en helt annen når man er gravid. Hvis det vedvarer ville jeg tatt kontakt med lege.

Blir lett kvalm og "stappet i magen" når jeg drikker, så får nok ikke i meg all verden med væske. Får bli flinkere til å drikke små slurker gjennom hele dagen:-)

Hodepine er ikke uvanlig! Oftest er det pga av hormoner og pga manglende væske som Vilnus sa. Væske kan absolutt hjelpe, men også hvile. Sikkert lettere sagt enn gjort :P Blir det for ille så er det paracet som gjelder. Håper det gir seg snart!

Jeg får skikkelig hodepine hvis jeg ikke drikker nok. Passer på å ha vannflaska med meg over alt.

Her er skallebanken fast og uønsket følgesvenn gjennom dagen.. dessverre..
Det å bevege på hodet og tøye nakken flere ganger i løpet av dagen har hjulpet hos meg.. pluss det å drikke nok væske.. en ekstra pluss ved å drikke mye er jo at man løper på do flere ganger i timen ;) (all trening er god trening, sant!?) :dance018

Back
Topp