Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som er plaget med hodepine? Holder på å bli sprø, svak murring hele dagen som slår ut i full blomst på kvelden. Dersom dette er knyttet til graviditeten håper jeg virkelig det har tenkt å gi seg ila de første 12 ukene :O
Blir lett kvalm og "stappet i magen" når jeg drikker, så får nok ikke i meg all verden med væske. Får bli flinkere til å drikke små slurker gjennom hele dagen
Hodepine er ikke uvanlig! Oftest er det pga av hormoner og pga manglende væske som Vilnus sa. Væske kan absolutt hjelpe, men også hvile. Sikkert lettere sagt enn gjort Blir det for ille så er det paracet som gjelder. Håper det gir seg snart!
Her er skallebanken fast og uønsket følgesvenn gjennom dagen.. dessverre..
Det å bevege på hodet og tøye nakken flere ganger i løpet av dagen har hjulpet hos meg.. pluss det å drikke nok væske.. en ekstra pluss ved å drikke mye er jo at man løper på do flere ganger i timen (all trening er god trening, sant!?)