Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært plaget med det nå i over en uke. Kaffe, paracet og masse vann og hvile hjelper herEr så plaget med hodepine hver eneste dag nåSlitsomt.Får så lite overskudd til å gjøre noe særlig.Man kan jo ikke ta paracet hele tiden og hver dag.Flere som er ekstremt mye plaget med hodepine i svangerskapet?Hva gjør du for å bli kvitt det?
Nhååw,takk for klem og omtanke!Er ikke plaget av dette, men vil allikevel sende deg en klem! Paracet kan kun være farlig hvis det tas 2x500gr 3 ganger daglig hver dag i mange, mange uker. Da kan testiklene ikke gå ordentlig ned i pungen om gutt.. men det høres ikke ut som om du er i nærheten av det, så jeg syns du skal ta litt til Paracet jeg..
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Tusen takk for det!!Har slitt fram til no eg og:-S eg har tatt ett par paracet å sove masse når eg har hatt sjansellers så drikke eg mykje vatn
no har eg ikkje hatt hodeverk på 2 dager å e veldig glad for da
håpe da snart sleppe tak hos deg og
![]()
Har null kjennskap til dette annet enn at jeg vet man får haugevis av nåler her og derGå å ta den noe akupunktur![]()
Kanskje jeg må prøve å hvile litt mer og drikke enda mere vann jeg også.Se om det hjelper.Har vært plaget med det nå i over en uke. Kaffe, paracet og masse vann og hvile hjelper her![]()
Hehe,det var tidlig å legge seg,men om du blir bedre av å legge deg kl 8 er jo det det viktigsteHar også denne hodepine !
her går det også på paracet og sovne klokka 8!!
spennende liv
Har null kjennskap til dette annet enn at jeg vet man får haugevis av nåler her og derEr dette helt trygt i svangerskapet?
(Ja,jeg vet jeg er litt ekstra forsiktig av meg i svangerskapet
)