Hodepine..aff

Hønemor

Flørter med forumet
Er så plaget med hodepine hver eneste dag nå:(Slitsomt.Får så lite overskudd til å gjøre noe særlig.Man kan jo ikke ta paracet hele tiden og hver dag.Flere som er ekstremt mye plaget med hodepine i svangerskapet?Hva gjør du for å bli kvitt det?

Er ikke plaget av dette, men vil allikevel sende deg en klem! Paracet kan kun være farlig hvis det tas 2x500gr 3 ganger daglig hver dag i mange, mange uker. Da kan testiklene ikke gå ordentlig ned i pungen om gutt.. men det høres ikke ut som om du er i nærheten av det, så jeg syns du skal ta litt til Paracet jeg..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har slitt fram til no eg og:-S eg har tatt ett par paracet å sove masse når eg har hatt sjans:-) ellers så drikke eg mykje vatn :-) no har eg ikkje hatt hodeverk på 2 dager å e veldig glad for da:-) håpe da snart sleppe tak hos deg og:-)

Er så plaget med hodepine hver eneste dag nå:(Slitsomt.Får så lite overskudd til å gjøre noe særlig.Man kan jo ikke ta paracet hele tiden og hver dag.Flere som er ekstremt mye plaget med hodepine i svangerskapet?Hva gjør du for å bli kvitt det?
Har vært plaget med det nå i over en uke. Kaffe, paracet og masse vann og hvile hjelper her :)

Er ikke plaget av dette, men vil allikevel sende deg en klem! Paracet kan kun være farlig hvis det tas 2x500gr 3 ganger daglig hver dag i mange, mange uker. Da kan testiklene ikke gå ordentlig ned i pungen om gutt.. men det høres ikke ut som om du er i nærheten av det, så jeg syns du skal ta litt til Paracet jeg..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Nhååw,takk for klem og omtanke!:) Nei,jeg er ganske forsiktig med å ta paracet,men kanskje jeg burde ta litt mer.I natt hadde jeg så vondt at jeg lå å gren.Kanskje bedre å ta paracet da,men visste ikke om det var okay å ta siden jeg hadde tatt der tidligere på kvelden.

Har slitt fram til no eg og:-S eg har tatt ett par paracet å sove masse når eg har hatt sjans:-) ellers så drikke eg mykje vatn :-) no har eg ikkje hatt hodeverk på 2 dager å e veldig glad for da:-) håpe da snart sleppe tak hos deg og:-)
Tusen takk for det!!:)Så flott at du har hatt et par hodepinefrie dager nå!!Håper det fortsetter sånn!

Har null kjennskap til dette annet enn at jeg vet man får haugevis av nåler her og der ;) Er dette helt trygt i svangerskapet? :) (Ja,jeg vet jeg er litt ekstra forsiktig av meg i svangerskapet ;) )

Hvor jeg bor tilbyr i alle fall en akupunktør timer til gravide plaget med bekkenløsning... Så da kan det vel ikke være så farlig å gå mot hodepine?:) Jeg gikk til akupunktør for migrene da jeg var yngre, den forsvant ikke helt, men ble mye mildere, og jeg hadde ikke troen på at det skulle hjelpe meg noe..:P

jeg har bectherevs som kan forårsake de grusomste hodepiner ala migrene, som kan sitte i i dager opptil en uke. Uten akupunktur... ja da hadde jeg klikket fullstendig!

Sniker fra mars, jeg er ekstremt plaget med migrene i sv.skapet og har ligget i en uke nå. Paracet eller akupunktur hjelper ikke. Føler med deg!

Back
Topp