hodepina

maikaen

Forumet er livet
har hadd hodepina no i sikkert 14 daga vær dag...
nån daga e d hele dagen, mens andre daga kommer d plusseli.. skikkeli intens..

måtte kjøpe paracet på mandagen da d blei skikkeli ille.. men ka d kan være?

migrene? stresshodeverk?

Tar du jerntilskudd?
Hvis ikke ville jeg tatt meg en tur til legen og sjekket jernlageret,kan være det er lavt

ane ikkje ka d kan være...

sunst ikkje æ stresse eller nokka... nei tar ikkje jerntilskudd pga at hb`en (blod %) min va 13,8..

men lurte om nån av dokker va plaga m hodepina under svangerskap? d KAN komme av høyt blodtrykk, men æ måle d ofte på jobb, å d e ikkje førr høyt..

orka liksom ikkje å bestille time t legen vest d ikkje e nokka å bekymre sæ over

Æ va jo veldi plaga.. Å da sjekka dæm om æ hadde fått slag å alt muli.. Så kanskje du sku ta dæ en tur bare for sikkerhets skyld.. Æ hadde bare svangerskapsmigrene da..
 Men æ kunne ikkje bevege mæ eller snakke eller nåkka.. Så d e ikkje sikkert d e d du har!

Jeg var mye plaget av hodepine i svangerskapet.Fikk ingen særlig forklaring på hvorfor,bare at det var vanlig...[8|][8D]Håper det går over snart da![:)]

ORIGINAL: lindaen

Æ va jo veldi plaga.. Å da sjekka dæm om æ hadde fått slag å alt muli.. Så kanskje du sku ta dæ en tur bare for sikkerhets skyld.. Æ hadde bare svangerskapsmigrene da..
Men æ kunne ikkje bevege mæ eller snakke eller nåkka.. Så d e ikkje sikkert d e d du har!

jo.. æ burde vel kansje ringe... men d e ikkje migrene.. d har æ jo hadd et par ganga å d e ikkje SÅ ont liksom.. ingen synsforstyrrelsa å sånt..

lille iskaffe: ja æ har veldi dåli syn[:D] -4,5 på begge øyan[;)]   men æ bruke linse æ da... trur ikkje syne mitt har førverra sæ egentli.. e jo t sjekk 2 gang i åre

Jeg og var plagd med hodepine i svangerskapet, men ikke sånn mange dager i strekk..
Hadde noen tilfeller av migrene og, men det var kanskje 2-3 ganger..
Håper det går over.. [:)]

Tror det er jernmangel.. 

så frykteli da. Jeg får ofte vondt i hode. Det kommer av stress, værskifte, sterkt vår lys.... migrene ja...[&o]

men om du ikke har vore plaga med dette før kan det godt være hormona som spiller deg et puss, jeg ville tat det opp med legen jeg.

god bedring.

Back
Topp