Hodeomkrets!

Toneliza

Elsker forumet
Sønnen min hadde en hodeomkrets på 39 cm ved fødselen, er dette regnet som stort?? Det frister IKKE til gjentakelse for å si det sånn ;-)

Jo takk, det kjentes sånn ut! ;-)
Fødselen tok utrolig lang tid og var en traumatisk opplevelse. Jeg vet de fleste ikke ønsker keisersnitt, men det gjør faktisk jeg!

OI[&:]ja det var stort,snuppa var bare 33 cm hun da

det vil vel regnes som stort vil jeg tro!!

min var 35

ORIGINAL: Toneliza

Sønnen min hadde en hodeomkrets på 39 cm ved fødselen, er dette regnet som stort?? Det frister IKKE til gjentakelse for å si det sånn ;-)

Sindre var 39 cm rundt hodet han også. Fikk høre at det var ganske stort i ettertid. Frister ikke å føde en så stor unge igjen nei.

alle mine var mellom 33-34 cm...
Huff 39 hørtes ille ondt ut[:o]

Oj, forstår det var traumatisk.. høres bra stort ut med 39 cm.[&:]
Min var 32 han...

ORIGINAL: mammantilbebisensin

OI[&:]ja det var stort,snuppa var bare 33 cm hun da

Samme

[:)]Eldste min var 39,7 rundt hodet.. Han ble målt hver uke i tre mnt - de fryktet vannhode ,for hodet fortsatte å vokse fort. Han er født på vanlig måte.(Jeg er 164 cm ,og veide 48 kg da jeg ble gravid.)
Minstemann var bare 36 cm rundt hodet.[;)]

39 cm rundt hodet er stort, ja!! [;)]
Min var 38 cm, og det var visst også stort! I tillegg lå han skjevt med hodet, så omkretsen ble da enda større, og jeg måtte til slutt ha vakuum for å få ham ut! [&:]

ORIGINAL: *NaTaLiE*

min var 35

Det er stooort ja[&:]

Ja, 39 cm regnes som stort.

Mi jente var også 39 cm rundt hodet, pressa alt jeg kunne i over en time. Ble klipt og heldigvis slapp jeg unna tang og sugekopp!

Det var stort ja.. Nora var 32cm.

de måtte starta meg før hode til vetlo blei for stort, og ho hadde 38cm , så tror 39 er stort ja.. eg måtte klippa to klipp,aaa[:o]

min var 35

bare at mi var

Ja, det er stort...

min var 35

Back
Topp