Hva var hodeomkretsen til deres lille ved forrige kontroll? Nå på 5 mnd kontrollen fikk jeg beskjed at hode var litt lite. Er det noe og uroe seg over??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var da ikke lite! Idiotiske HS!Det var 41,8. Var 41 på 4 mnd kontrollen. 34 når han ble født. Var jo bare 2500gr når han ble født. Men har tatt av i vektmen det Roer seg nå. Ja var nok bare en teit kommentar.
Enig! Liker ikke gamle jordmødre eller helsesøstre!!Hvor gammel er HS? Min erfaring er at jo eldre de er, jo mer nazi er de på de skjemaene og percentilene sine.
Eller så kan hun jo ha hatt en dårlig dag. Hun burde i hvert fall gå og ta seg en bolle.
* æpp'n *
Kjenner følelsen! På slutten av møte fikk jeg også kastet ut at W hadde litt lite hodet, men ingenting å bekymre seg for sa hun.. Bekymret meg veldig i lang tid! Hvis det ikke er noe å bekymre seg for, SÅ LA VÆRE Å SI NOE!!!Hva var hodeomkretsen til deres lille ved forrige kontroll? Nå på 5 mnd kontrollen fikk jeg beskjed at hode var litt lite. Er det noe og uroe seg over??
Her var lille 32,5 ved fødsel og 40 ved 5mnd![]()
vokst bra d da
Ganske likt som hos oss!36 ved fødsel, 41,5 ved 3 mnd og 42,3 ved 4 mnd.
Ikke noe å engste seg over, mn du kan jo følge litt ekstra med i alle fulle fall.Hva var hodeomkretsen til deres lille ved forrige kontroll? Nå på 5 mnd kontrollen fikk jeg beskjed at hode var litt lite. Er det noe og uroe seg over??