Hodeleie?

På kontroll i uke 28 lå baby i tverrleie. Han er nok ikke så stor så han har nok godt med tumleplass enda, men føler mer nå at de kraftigste sparkene kommer oppover ;) er 30+5 i dag. spennende å føle på dette.
 
Fortsatt ikke kjent noe annerledes, eller dvs han må ha snudd seg fordi jeg våkner ikke opp veldig tissetrengt om natta lengre.

Kjente hikk nede ved venstre hofte, håper håper bare han snur seg. Så spent på neste UL som er 12/5. 10 dager til!
Da er jeg i uke 33..
 
Jordmor kjente på fredag at mini ligger i hodeleie...! Er fremdeles veldig aktiv, da, hver gang jeg legger meg ned omtrent...:)
 
Lå i hodeleie i dag og, to uker etter:) håper det betyr at han liker det sånn:D ha ha. Kjenner like mye bevegelse:)
 
Var på vekstkontroll forrige uke og da var det seteleie på lillebror. Jeg håper at han snur seg i god tid før fødsel. Kjenner mye sparking mot blære, lysk og eggstokk. Mye boksing rundt navlen.
 
Her ligger hun med hodet langt ned hver kontroll.I det siste har jeg bare kjent sparkene langt oppe også så kan se ut som hun har funnet sin favoritt stilling :)
 
Hun lå med hodet ned i dag, og beina godt plassert mellom ribbeina mine :p
 
På kontroll i dag 31+4 fikk jeg bekreftet min mistanke om at lillegutt ligger med hodet ned. Jordmor viste meg slik at jeg kunne kjenne på hodet langt nede på magen :) tror nok baby har lagt seg til ro nå. Har ligget slik i flere uker allerede.
 
Kontroll i dag og tverrleie. Heeeelltt normalt for fleregangsfødene sa legen..
 
Kontroll i dag og tverrleie. Heeeelltt normalt for fleregangsfødene sa legen..

Ganske sikker på at mini'en her også er i tverrleie akkurat nå!

Han har lagt med hodet ned på alle kontroller, inntil en uke siden.
Nå varierer det nesten fra dag til dag hvor jeg kjenner han:)
 
Back
Topp