Hodeleie?

Sist kontroll lå han med hodet ned og de mente hodet var esta, men i dag tror jeg han har snudd seg. Kjente hikkinga oppunder solarplaxus i stedenfor neddi endetarmsområdet:P

Var på føden i uke 30+4 (31+3 idag), da lå hun med hodet ned og ryggen var på venstre side. Vet ikke om hun har snudd seg :)

Jeg trur min har satt seg skikkelig på rævva og prøver å reise seg opp, for det er akkurat som jeg kjenner ben nedover lyskene mine:)

Her har hun ligget i hodeleie siden de begynte å sjekke i uke 25 ish..
Men hun var bevegelig helt til uke 30 noe.
Ho det er ikke festet, men hun holder seg med hodet der.
Ryggen har hun deler av dagen på min høyre side og noe på venstre. Hender og at hun ligger med ryggen midt på. Hun flytter seg etter hvilken side jeg ligger på.

Hodeleie siden uke 28 ca :) bytter litt på hvilken side tror jeg. Men kommer mest spark og dult på min høyre side. Men kjennes ofte ut som rumpa hans ligger rett ut (ved navelen min liksom) så vet ikke helt hvilken siden han ligger på :P

Han ligger i hodeleie med ryggen mot magen min, veldig "gøy" når han presser den lille rumpa ut og oppover, da står den rett opp i mellomgulvet, UBEHAGELIG !!

Hodeleie så og si hele veien fra uke 25. Var inne på en sykehuset i uke 32 tror jeg det var. Hadde da snudd seg med rompa ned, men dagen etter hadde hun igjen snudd seg med hodet ned. Har låge med hodet ned siden, men er ikke festet.

Mine to har lagt i tverrleie frem til nå, men endelig bytta og satt seg i seteleie, hakket bedre :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sist kontroll hos jordmor lå han med hode ned, å rygg på venstr side. Å antar han gjør det fremdeles. For bevegelsene er de samme som før :) han bomper med rompa støtt og stadig :)

Jeg var hos jordmor i går og da satt han med rompa ned men håper virkelig han snur seg til neste time. Skal nevne at jeg er i uke 34 så mye kan skje :)

Her mente jm seteleie i dag, hun syns det virka som det som lå nede det var veldig mykt (derfor rumpe å ikke hodet) og fant også hjerteslagene best ganske høyt oppe, men hun var ikke sikker. Kunne ønske jeg kjente selv også, Jeg blir overhodet ikke klok på disse bevegelsene i magen, da jeg syns dem er overalt.. :/

Min har ligget ned siden kontroll i uke 32, og lå fortsatt god ned på ultralyd i dag (uke 34) og han presser seg godt ned, da jeg har smerter i magen om dagen :p

Min har ligget i hodeleie i mange uker og jeg ler når jordmor tegner på helsekortet hvilken vei hun har ryggen.
Hun er enda bevegelig og på mandag la hun seg jammen på tvers et par timer. :oops:
Men nå ligger hun pent og pyntelig nedover igjen :) akkurat nå er ryggen på høyre side. :)

Jeg har ikke blitt sjekka ennå, og er i uke 36 mandag.
Tror ikke han har snudd seg....

Back
Topp