Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, litt betryggende det kjennes ut som babyen ligger på tvers over magen liksom. Ble litt urolig siden han har ligget i hodeleie i mange uker nå. Får bare håpe han snur seg igjen da før den tidHer var lille i hodeleie i uke 32, seteleie i uke 33 og hodeleie igjen i uke 34. Jordmor sa at leie ikke er noe de bryr seg om før i uke 36, da er det så trangt at babyen sannsynligvis ikke vil snu seg rundt igjen av seg selv. Før det kan allting skje
Jeg hadde akkurat samme følelse i dag. Er 34+3. Men de har fortsatt masse tid på seg til å legge seg til retteOkei, litt betryggende det kjennes ut som babyen ligger på tvers over magen liksom. Ble litt urolig siden han har ligget i hodeleie i mange uker nå. Får bare håpe han snur seg igjen da før den tid
Det følte jeg og! Føler plutselig magen blir helt slapp nederst og hard på begge sider øverst og presser opp mot ribbeina! Men han har ligge med hodet ned hver gang hos jordmor da, og hun sier det er liten sjans for at han snur seg så seint siden jeg er førstegangs... Uke 34+4Jeg hadde akkurat samme følelse i dag. Er 34+3. Men de har fortsatt masse tid på seg til å legge seg til rette
Forrige gang fikk jeg også høre av jm flere ganger at baby lå i hodeleie, så dro jeg på ul og den viste noe annet Hehe.. Den snertene rumpa dem snakka om, viste seg å være et hodeDet følte jeg og! Føler plutselig magen blir helt slapp nederst og hard på begge sider øverst og presser opp mot ribbeina! Men han har ligge med hodet ned hver gang hos jordmor da, og hun sier det er liten sjans for at han snur seg så seint siden jeg er førstegangs... Uke 34+4
Men han lå i hodeleie på ul også! HeldigvisForrige gang fikk jeg også høre av jm flere ganger at baby lå i hodeleie, så dro jeg på ul og den viste noe annet Hehe.. Den snertene rumpa dem snakka om, viste seg å være et hode
Så bra, da kan man puste lettet utMen han lå i hodeleie på ul også! Heldigvis