Hodeleie og ubehag

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
I det pratsomme hjørnet i dag visst :p

Var hos jm og fikk konstantert at han ligger godt til rette i hodeleie. Eneste "problemet" er at han kommer nok borti noen nerver som gjør det så sinnsykt vondt til tider. Rundt hele bekkenet liksom. Har ikke opplevd det tidligere tror jeg.. isåfall var det mer stikkinger. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smertene. Er det noen som har hatt det slik i tidligere svangerskap? Og er det bare midlertidig frem til hodet fester seg? Han ligger ikke så mye i ro akkurat :rolleyes: og da blir det ikke bedre heller.

Følger! Lurer på det samme - har kommet nå de siste ukene. Skal det være sånn frem til september blir det litt slitsomt, kjenner jeg:(

Samme her! Eller..vet ikke om det er bekkenet jeg får mest vondt i, de vondtene jeg har der føler jeg at jeg har hatt lenge.. men har vært en del ubehag i det siste i over magen egentlig, og den lille krabaten rører seg så mye at jeg nesten blir dårlig :p

Ble museskritt når hunden skulle på tur idag gitt. Begynt å stikke i tillegg, og han ligger ikke mye i ro når jeg går heller. Trodde de skulle bli døsige av det jeg :rolleyes:

2 gangs fødende her. Med nr 1 kan jeg huske det der fra typ uke 34 frem til fødsel, verre og verre. Skikkelig sting nedover i lysken når man går, så man må stoppe opp. Er hodet som skrur seg lenger ned i bekkenet, og blir nok desverre bedre jo lenger ned de kommer. Men så er de plutselig ute, da ;P Er blant annet den type smerten pudendalblokkade tar toppen av når hodet kroner, hvis noen av dere har vurdert den. Bedøver disse to nervene som går nedover.

Har ikke akkurat noe smerter, men hun ligger veldig langt nede i bekkenet nå. Føler jeg må konstant tisse, og at jeg har en mer bredbent gange :P Av en eller annen grunn kjennes bekkenet mye mer smidig ut nå da , det er deilig. Selv om det fort stivner om jeg må gå for langt.

Hun her ligger enten hele tiden i hodeleie eller meste parten av tiden... Det presser på der nede og jeg må tisse hele tiden (men ikke på natt)..

Back
Topp