Hodeleie eller seteleie på babyene nå?

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
Da vi var på ul på fredag lå han med hodet langt nede i bekkenet :)

Her har min snudd seg så hodet er ned , slipper de værste sparkene i blæra :D

Han ligger i sete, de har han gjort hele tida:) ikkje plass for han å snu seg, så planlagt ks:) samme som sist

Tror det er sånn de ligger nå ja. Tvilling 1 med hodet ned, og tvilling 2 med rompa ned. Men det må da snart være for trangt til å snu seg helt rundt når de er to stk inni der?!?

Nei, jeg har hørt om flere tilfeller der nummer to har snudd seg når nummer en har kommet ut. I det den ene drar får jo den andre veldig god plass en stund, før riene setter inn igjen.

Hode ned, langt ned.. Litt vondt til tider fordi hun er glad l å ha hendene i fjeset og det kjennes veldig godt...

Her er hodet godt nedi bekkenet men ikke helt festet. Kjenner bevegelser nesten over alt og det er vel både armer og bein som lager bevegelser..

Her er hodet godt nedi bekkenet men ikke helt festet. Kjenner bevegelser nesten over alt og det er vel både armer og bein som lager bevegelser..
Det er noen gang jeg tenker at det hadde vært morsomt å se hva han egentlig holder på med der inne, for jeg kjenner også litt bevegelse overalt til tider.

Iiik... Var på ul i dag (i går blir det vel, siden det er rett over midnatt), og da hadde begge snudd seg til seteleie. Uskikkelige jenter ;)
Tvillingjenter skal jo være ramp;) Hihi:)

Her har det vært tverrleie i dag ihvertfall.. Har kjent det godt i begge sidene, og noen spark/bevegelser var så kraftige at de gjorde vondt og jeg ropte ut på jobb.. Noen av mannfolka jeg sto og pratet med lurte på om det var fødsel på gang;) hihi.. Men i kveld kjentes det ut som hun snudde seg med hodet ned, for jeg fikk enormt nedpress en stund.. Fortsatt god plass til turning, så hun kan nok snu seg mange ganger enda..

Iiik... Var på ul i dag (i går blir det vel, siden det er rett over midnatt), og da hadde begge snudd seg til seteleie. Uskikkelige jenter ;)
de har virkelig rotta seg i sammen :eek:
Får håpe de snur seg igjen :)

Hodet har ligget nede i flere mnd nå, men veit jo aldri om hun snur seg siden jeg ikke har fått bekreftet at hun har festa seg.

vet ikke alltid. akkurat nå troooor jeg at rumpa står opp.. men blir spennende å se i morgen når jeg skal på ny 3d ul. lå med hodet opp sist.

Nei og nei.. Men det betyr vel at de enda har plass til å snu seg? Alt håp er ikke ute =)

her ligger han med hode ned, det har han gjort veldi lenge, kjenner noe bevegelse(sikkert fra hode og armene) langt nede(ved skambene og lavere av og til). eller så kjenner jeg føttene mest på høyresiden og mot midten av magen, og at han stikker rompa til "værs" slik at det ser ut som jeg har skjev mage:P

Back
Topp