Hode mellom bena?

Såpebobla

Elsker forumet
I det siste har jeg kjent at det føles ut som jeg har noe "mellom" beina på en måte, eller litt over da.. Og jeg føler meg stivere når jeg går, og har litt vondt i ene lysken.. Hva kan dette være tro? Kan babyen ha lagt seg med hodet ned allerede eller?.. Sparkene kjenner jeg øverst i magen nå.

Det er vanlig at de kan gjøre det rundt uke 30 så det kan jo høres sånn ut. :)
Om du bare kjenner spark oppover i dagene fremover så er det nok helt sikkert - vil jeg tro. ;)

Hehe, høres jo sånn ut ja :-) Min turner mye enda. Skal på jm-kontroll i morra, så er spent på om hun kjenner hvordan han ligger. Jeg mistenker sete fortsatt her.

Det høres sånn ut! :-)
Jeg husker at jeg fikk veldig nedpress følelse, og en følelse av å ha noe mellom bena da min første hadde festet hodet sitt. :-)
Nærmer seg fødeklar da jo....!
Jeg fødte to uker etter at hodet var festet, men de kan feste hodet flere uker før fødsel også. Spennende! :-)

Takker for svar! Skal til jordmor i morgen, så spent på om hva hun mener :)

Samme med meg i dag! Han hadde hodet ned, og jeg vet at han satt oppe tidligere. Og jeg har siste uka følt mer ømhet/press/stikk/smerte nederst i magen+i underlivet, så det er sikkert pga at han har lagt seg sånn.

Men hodet på min var ikke festet altså, bare lå ned. Din også?

Samme med meg i dag! Han hadde hodet ned, og jeg vet at han satt oppe tidligere. Og jeg har siste uka følt mer ømhet/press/stikk/smerte nederst i magen+i underlivet, så det er sikkert pga at han har lagt seg sånn.

Men hodet på min var ikke festet altså, bare lå ned. Din også?
Samme her. Jordmor kunne røre litt på hodet hans, så han har ikke festet, men jeg tror han holder seg den veien. Har merket spark øverst i magen et par uker nå, så han har nok ligget slik en stund :)

Samme her. Jordmor kunne røre litt på hodet hans, så han har ikke festet, men jeg tror han holder seg den veien. Har merket spark øverst i magen et par uker nå, så han har nok ligget slik en stund :)

Tror min også har det. Eller, han romsterer en del altså, men tror ikke han da snurrer helt rundt. Bare flasker med rumpa og beina ut til sidene, tror jeg ;-) Satse på at de blir den veien!

Tror ikke hodet er festa. Hun sa ingenting om det.. hun skrev hodeleie på helsekortet. Men jeg tror jammen med han har snudd seg igjen nå, for han sparka meg i rompa før i dag! :-P

Back
Topp