Hode har festa seg!

~tyren~

Elsker forumet
Var hos jordmor i går,alt var helt fint bt var på 115\80,sf 32,5.Hun sa bebien var litt liten men ingen fare med det![:)]Hode hadde festet seg å!JIPPI![:D]Så da er det bare å vente på noe tegn til fødsel da!Holder på å vaske opp babytøyet nå,er så godt tørkevær ute nå,så da må jeg benytte anl til å tørke klær ute,blir så deeilig lukt av de da!Noen andre som har festa hode her da??

Tydeligvis ikkje.. Legen fant så vidt hodet nedi bekkenet, men festa seg hadde det ikke.. Tror jeg tar det opp med jm neste uke heller jeg..

Så herlig! Nå nærmer det seg!
Når kan hodet feste seg hos førstegangsfødende? Har lest noe om at det skjer tidligere enn hos flergangsfødende..?[8|]

Det er jeg ikke sikker på,men dette er min andre fødsel,så da er det vell kanskje litt tidlig for meg egentlig da!Men det gjør ingen ting for meg det,kanskje hun vill ut snart![;)][;)]

Heldig du[:)]
Sitter med rupa ned her, så jeg håper virkelig ikke hun har tenkt å feste seg før hun snur seg[&:]

jeg var hos jordmor i går..hode hadde så å sei festet seg her:)
å på førstegangsfødene kan hodene feste seg 6 uker før fødsel..

Hodet har festet seg her også! Spennende, nærmer seg nå[:)]

Hei...
Ja, var hos jm idag og hodet va nesten festa seg...kjempe gla altså:)håpe den lille bare blir med hodet ned no...36+2...ikke lenge igjen...e klar som ett egg til å ta imot min første lille...:)[:)]

var hos jordmor på onsdag og da sa hun at det var ganska så festet.. hun klarte ikke å rikke i det ihvertfall og han ligger å presser nedover,så her har det å festa seg.. har til og med åpnet seg med 1 cm.. spennende dette.. man blir liksom enda mer klar når man får høre at det kan skje når som helst[:)][:D].... åååå det blir godt å holde nurkene i armene våres[:)][:D][;)]

Så spennende!!! Håper det skjer noe snart da...

ORIGINAL: anetta23

jeg var hos jordmor i går..hode hadde så å sei festet seg her:)
å på førstegangsfødene kan hodene feste seg 6 uker før fødsel..

Oi! Så spennende!   Skal til jordmor på onsdag, så får krysse fingrene for at hodet er festa hos meg også[;)]

Tror hodet til lillegutt driver og fester seg om dagen ... har ofte stikkende smerter på hver side helt nederst i magen ved symfysen ...

Back
Topp