Hode festet

CI88

Blir kjent med forumet
Noen 2. eller flergangsfødende som har opplevd at hodet har festet seg så tidlig som i uke 33/34? Var på kontroll hos jm idag og hun sa at hodet var nesten helt festet, ikke bare hodeleie. Synes dette var tidlig? Er 33+4

Festet seg rundt da sist. (Med nr 2.) Veldig spent denne gangen , han ligger ihvertfall laaaangt nedi bekkenet..

Tror ikke min har festet seg i alle fall. Når jeg kjenner etter så synes jeg hode ligger ganske høyt oppe. Får se på kontroll i neste uke. :)

Ofte fester de seg jo senere hos flergangs, men det vil jo likevel være noen som opplever at babyen fester seg tidligere enn forventet. :)

Her har hodet vært nede ihvertfall siden uke 27. Var på UL i dag og hodet var ned fortsatt, men JM sa at ho fortsatt kunne snu seg.. :O Så spørs vel om hodetvar festet eller om ho bare lå rette veien. Håper for guds skyld ho holder seg den veien :P

Ingen av mine har festet seg, så regner ikke med tredje barn kommer til å gjøre det da ;-)

Er 2.gangs og fikk beskjed i går om at hodet var nesten helt umulig å bevege på.. Jordmor syns det var tidlig til at det var barn nr. 2, men sa det ikke hadde noe å si på når hun kom ut.. (Håpte nesten at det kunne bety fødsel litt tidligere :p )

Er i uke 35

Får vite på mandag, men jeg tror det er festet. Har vært mye bevegelse og mye press nedover i bekkenet, med påfølgende "lyning" ut i nervene i låret. Føles som magen har sunket litt.

Er 2.gangs og fikk beskjed i går om at hodet var nesten helt umulig å bevege på.. Jordmor syns det var tidlig til at det var barn nr. 2, men sa det ikke hadde noe å si på når hun kom ut.. (Håpte nesten at det kunne bety fødsel litt tidligere :p )

Er i uke 35
Samme her, hadde et lite håp om at hun kommer litt før termindato ;)

Får vite på mandag, men jeg tror det er festet. Har vært mye bevegelse og mye press nedover i bekkenet, med påfølgende "lyning" ut i nervene i låret. Føles som magen har sunket litt.
Har også noe vanvittig med nedpress, gjør skikkelig vondt noen ganger! Kan ikke huske at det var slik sist gang jeg var gravid, men er mye som er annerledes denne gangen :p

Back
Topp